رئیس دادگستری شهرستان اهر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با سوء استفاده کنندگان از اموال عمومی در انتخابات برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام محمد علی نظری با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان اهر تشکیل شده گفت: این ستاد در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات و شکایت های ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بوده و وظیفه آن رصد و پیشگیری از جرائم انتخاباتی در همه موارد بوده و در صورت بروز تخلف در کمترین زمان با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی گفت: ملت فهیم ایران در 24 خرداد ماه امسال حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد و امت همیشه در صحنه و موقعت شناس ما با حضور پرشور خود در انتخابات با دیگر نقشه دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد و آنها را مایوس خواهند نمود.

حجت الاسلام نظری گفت: تمام انتخاباتی که از اول انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شده از سلامت کامل برخوردار بوده و در این انتخابات نیز با امنیت موجود در کشورمان این روند ادامه خواهد یافت و زمینه حضور حداکثری مردم عزیزمان فراهم خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 38 مورد جرائم انتخاباتی وجود دارد و هر کس از آن خارج شود مجازات خواهد شد به دو مورد اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین این موارد گزارش جرائم انتخاباتی توسط مدیران و عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات است که مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر روی ین مسئله دارند.

وی، با بیان اینکه هرکس در انتخابات اخلال کند قانونا مجرم بوده و با او برخورد خواهد شد عنوان کرد: شعبات ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی اختصاص یافته است. که در این راستا امیدواریم همه با تبعیت از تابع قانون و مقررات مانع از وقوع تخلفات انتخاباتی شوند./س

برچسب ها: انتخابات ، اموال ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.