محمدباقر قالیباف با حضور در دفتر آیت‌الله سيديوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف با حضور در دفتر آیت‌الله سيديوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: از محمدباقر قالیباف تشکر می‌کنم. انشاالله خداوند این احساس خوبی که در وجود شما قرار دارد در همه ملت ایجاد کند و بتوانیم خواسته مقام معظم رهبری برای حضور در پای صندوق‌های رای را محقق کنیم.
 
وی افزود: حضور در پای صندوق‌های رای مظهر حضور و همراهی ملت با حکومت و اقتدار ملت است و باعث می‌شود امنیت ما محفوظ بماند. دنیای استکبار، اطراف ما از جمله عراق و افغانستان را نابود می‌کند تا ما امنیت نداشته باشیم، اما امن‌ترین کشور در دنیا هستیم و حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی چنین امنیتی وجود ندارد. علت آن این است که مردم پای حکومت هستند و همبستگی که در مردم وجود دارد بی‌نظیر است، چراکه مردم حاضر هستند از جان و مال خود بگذرند تا حکومت عزتمند باقی بماند.
 
وی افزود: انشاالله فرد شایسته، فعال و بانشاطی را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا تحولی در کشور ما به وجود بیاید و همچنین باعث سربلندی ملت و کشور باشد.
 
آيت الله طباطبايي نژاد گفت: امیدوارم خداوند به همه افرادی که نامزد انتخابات شده‌اند اجر دهد و از همه کاندیداها تشکر می‌کنم، چون همین که در این عرصه قدم گذاشته‌اند کار مبارکي است. انشاالله مردم نیز فرد شایسته، لایق و باتجربه و کسی که در گذشته ثابت کرده باشند که او کار می‌کند و کار خوب می‌کند را انتخاب کنند.
 
همچنین در این دیدار محمدباقر قالیباف با تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: از اینکه حضرتعالی لطف کردید تا ما شما را زیارت کرده و از نصایح شما استفاده کنیم تشکر می‌کنم. بنده در هرکجا که توفیق خدمت دارم همواره تاکیدم بر این است که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال آن هستند تا به جامعه القاء كنند که نظام اسلامی توان اداره جامعه را ندارد؛ اگر روزی دشمنان در دوران مقدس با نگاه امنیتی و نظامی به سراغ ما آمده‌اند به نظر می‌رسد از آن بخش به طور کامل ناامید هستند چون آنها توانمندی، انسجام و حضور مردم در صحنه را بارها و بارها امتحان کرده‌اند.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری در سال هاي اخیر به موضوعات اقتصادی به عنوان جایی که دشمنان در آن ایستاده‌اند و به عنوان نگاه ويژه می‌کنند اشاره کردند و از این جهت که ممکن است در موضوعات اقتصادی آسیب ببینیم هشدار داده‌اند. این هشدار بیشتر برای ما مدیران است و دولت و مدیران اجرایی باید با کمک مردم به منظور هدایت مسیر و حل مشكلات عمل کنند.
 
وی تاکید کرد: هر مدیر و هرکسی که امانتی از اسلام و انقلاب را در اختیار دارد باید انجام وظیفه کند. اگر ما مدیران کشور، ملت و خون شهدا را دوست داریم و به دنبال حفظ آرمان‌ها هستیم و می‌خواهیم سرباز رهبری باشیم هیچ راهی نداریم جز آنکه نظام اسلامی را کارآمد نشان دهیم و با انسجام داخلی و اولویت قرار دادن رسیدگی به محرومان و مستضعفان، اقدامات خود را انجام دهیم.
 
اين نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی در کنار همسنگران شهید خود می‌جنگیدیم امروز نیز می‌گوییم جنگ تمام شده است اما دفاع همچنان باقی است. باید با همان روحیه جهادی، همت و تلاش مضاعف و فرهنگ برخاسته از جهاد و شهادت پیش رویم تا با تلاش، کار، محبت، گذشت و وحدت به دنبال برطرف کردن مشکلات باشیم.
 
وی گفت: هر وحدت و تجمعی خارج از خیمه ولایت بزرگترین تفرقه است. در زیر خیمه ولایت باید دست به دست یکدیگر دهیم و با ظرفیت کشور و منابع انسانی موجود مشکلات را برطرف کنیم. همچنین باید از ظرفیت‌ها، امید و نیروی جوانان استفاده کنیم. من در روزهای گذشته که به شهرستان‌های مختلف سفر کرده‌ام بارها به این موضوع تاکید داشته‌ام كه همت و غیرتی که در چشم جوانان امروز می‌بینم دقیقا همانند همان همت و غیرتی است که در چشم جوانان دهه اول انقلاب وجود داشت. باید این فرصت را فراهم کنیم تا با استفاده از این ظرفیت از گردنه مشكلات مسایل اقتصادی عبور کنیم. در این راه نیز برنامه دوساله مدون و مشخصی برای این ساماندهی اقتصادی تنظیم شده است.
 
قالیباف تاکید کرد: در عین حال که معتقدم باید موضوع اقتصاد را در اولویت قرار دهیم، اما هرگونه غفلت از مسایل فرهنگی، مخصوصا مسایل فرهنگی با جوهره دینی خسارت بزرگی در آینده خواهد بود. بنابراین اگر صرفا به بحث اقتصادی بپردازیم در آینده شاهد خواهیم بود که چالش بزرگتری برای ما ایجاد خواهد شد و این همان خطری است که مقام معظم رهبری در دهه 70 دائما به آن اشاره كرده‌اند. نباید از این غفلت کنیم. بنده نیز در برنامه‌های خود قول داده‌ام که اگر توفیق خدمت پیدا کنم در هر شرایط اقتصادی هرگز نمی‌گذارم موضوع فرهنگ، مظلوم واقع شده و مشکلات ایجاد شود.
 
قالیباف تاکید کرد: هدف ما تنها این نیست که به مادیات برسیم، بلکه تمام این مسایل وسیله‌ای هستند تا در نهایت مردم بتوانند عبادت خدا را بكنند و به رشد و تعالی برسند.
 
محمدباقر قالیباف در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر خیر من و تقدیر الهی بر این باشد که در دولت حضور داشته باشم انشاالله کمر همت خواهیم بست و در این عرصه می‌ایستیم. به عبارتی حماسه سیاسی را مردم رقم خواهند زد و حماسه اقتصادی را افرادی که مردم به آنها اعتماد کرده‌اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار