رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی تمام در حماسه 24 خرداد حضور خواهند داشت و با انتخاب فرد اصلح به شایستگی از آرمان‌های نظام پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی در نشست مشترک با عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان خلخال اظهار داشت: ملت و مردمی که با غیرتمندی با 45 روز مقاومت نگذاشت خاکریزهای خرمشهر در دست دشمن باقی بماند همین ملت در 24 خرداد اصلی‌ترین عامل حماسه‌سازی خواهند بود.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: دشمن با هدف ایجاد اختلاف بین مردم، نظام و مسئولان قصد سوء استفاده و رسیدن به هدف خود را دارد که عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی انتخابات با حراست و حفاظت کامل و صیانت از آرای مردم این فتنه دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

محمدی گفت: دشمن تمامی امکانات و توانمندی خود را برای ناامید کردن مردم از نظام و عدم مشارکت آنها به کارگرفته ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی تمام در حماسه 24 خرداد حضور خواهند داشت و با انتخاب فرد اصلح به شایستگی از آرمان‌های نظام پشتیبانی خواهند کرد.

وی بیان داشت: 164 صندوق اخذ رای در کل شهرستان خلخال برای حضور حماسی مردم آماده شده که در روز انتخابات در شعب اخذ رای مستقر خواهد بود و نمایندگان فرماندار، اعضای صندوق آرا و کاربران رایانه‌ای انتخابات با آمادگی کامل برای اخذ رای مردم شهید‌پرور خلخال حاضر خواهند شد.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان خلخال افزود: مشارکت حداکثری مردم در جای جای ایران اسلامی ضربه‌ای به پیکره استکبار و هم پیمانان اوست و خلق حماسه سیاسی از سوی مردم بهترین راه مقابله با دشمن است.

محمدی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر با سیاه‌نمایی در رسانه‌های خود و بی‌ارزش جلوه دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی قصد رسیدن به هدف خود را داردکه این فکر دشمن از سوی مردم با حضور مقتدرانه دفع خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم بازگو شود و مردم باید با آگاهی و بصیرت در صحنه‌های انقلاب حضور یابند.

فرماندار شهرستان خلخال با تقدیر از رسانه ملی گفت: رسانه ملی با برنامه‌‌ریزی‌های مناسب و فراهم کردن فرصت مناسب برای کاندیداهای ریاست جمهوری و برگزاری مناظره‌ها در معرفی نامزدها تلاش کرد و این تلاش شایسته تقدیر است/س.

برچسب ها: اردبیل ، انتخاب ، فرد ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.