رئیس ستاد انتخاباتی زنده باد بهار گفت: واژه بهار واژه‌ای بود که ریاست جمهور به ما آموخت، واژه‌ای که دل‌ها را بهاری می‌کند و نگاه انسان‌ها را به حرکت جهان به صورت روشن و تابناک معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست ستاد انتخاباتی زنده باد بهار با عنوان معرفی کاندیداهای مورد حمایت در انتخابات شورای شهر تهران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ رئیس این ستاد در جمع حاضرین و خبرنگاران گفت: گفتمان بهار را پایانی نیست و ما این گفتمان را تنها قرائت صحیح و کامل از گفتمان انقلاب اسلامی می‌دانیم صحیح برداشت از انتظار و درست ترین قرائت از انقلابی که با حضور بهار هستی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: واژه بهار واژه‌ای بود که ریاست جمهور به ما آموخت، واژه‌ای که دل‌ها را بهاری می‌کند و نگاه انسان‌ها را به حرکت جهان به صورت روشن و تابناک معرفی می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی زنده باد بهار در ادامه تصريح کرد: اینک یکی از بارزترين گفتمان بهار را در شهر و مدیریت شهری دنبال می‌کنیم اگر دیگران شهر را به محل زندگی تشبیه می‌کنند در گفتمان بهار شهر عبارت است از یک واحد انسانی که در آن وحدت انسان‌ها رواج دارد و این اساسی ترین تمایز نگاه ما با نگاه دیگران است و از سوی دیگر هنگامی که شهر را با یک نگاه انسانی تعريف می‌کنیم آرمان‌های شهر را متفاوت با آرمان کسانی می‌دانیم که شهر را محل زندگی می‌دانند.

وی ادامه داد: برای مدیریت شهری که عبارت است از یک واحد انسانی باید از اصناف گوناگون استفاده کرد و اصناف گوناگون در مرتبه‌های مختلف نقش خود را در ائتلاف انسانی بازی می‌کنند.

شريف زاده همچنین ادامه داد: هنرمندان از جایگاه ویژه‌ای در مدیریت شهری از منظر این دیدگاه برخوردارند همچنین اندیشمندان و دانشمندان علوم اجتماعی و همینطور مهندسان شهرسازی نیز از جایگاه خویش از این مدیریت برخوردارند.

رئیس این ستاد ادامه داد: هنگامی که تعریف از شهر به صورت آرمان انسانی باشد بهترین محیط و محل زندگی در آن شهر فراهم می‌شود اما اگر شهر را به عنوان محل زندگی تعریف کنیم و به عواطف انسانی و ساز و کار آنها بی توجه و کم توجه باشیم محیطی خواهیم ساخت که انسان‌ها فقط در آنها زندگی می‌کنند و یکدیگر را درک نمی‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: به همین دلیل ما در تعریف شهر تاملی کردیم و تعریفی مناسب با باورهای فرهنگی و دین برای شهر تنظیم کردیم انسان و دینی که باورهای انسانی است و تمام برنامه‌های ما این است که به یک ایده‌آلی دست یافته و به واسطه آن معضلات برطرف شود.

شریف زاده در ادامه بیان کرد: ستاد زنده باد بهار با همراهی ستاد در امتداد مهر لیستی 31 نفره را تنظیم کردند که حامی گفتمان بهار و دولت احمدی نژاد و مشایی است که واژه بهار را لطف خداوند در حق خود دانستند؛ گفتمان بهار قرائت‌های گوناگون دارد که بهترین آن همان گفتمان بهار است.

وی ادامه داد: این افراد برای رسیدن به این آرمان‌ها انتخاب شده‌اند و در مورد انتخاب شهردار تهران به عنوان نیکزاد که وزیر موفق راه و شهرسازی دولت دهم بوده باهم به توافق رسیدند و امیدواریم همانگونه که در کارنامه خویش عملکردی درخشان در حوزه مسکن دارد بتواند به عنوان شهردار تهران درخشان تر و تباناکتر ظاهر شود و امیدواریم توفیق خدمتگذاری به همه افراد در این لیست داده شود.

شريف زاده در پایان اسامی این لیست را به شرح ذیل اعلام کرد:

عبدالرضا شیخ الاسلامی، پروین احمدی نژاد، مهندس سید یاسر زوارئی، سعید کریمی، معصومه(الهه)رضایی، افشین نیلی احمدآبادی،  روح‌الله هدایتی، علی ذبیحی، محمد ابوالحسنی، هما فلاح تفتی، حسین هاشمی، غلامرضا حیدری کرد زنگنه، مختار جباری، علی بهرامی، آتنا آل یاسین، اسدالله حیدری، ناصر بختیاری، مهندس مسعود رهنما، مهدی طیبی شیرمرد، فاطمه زرین ماه، علی طهماسبی، مهرداد کارگری، علی حسینی، عین‌الله خنجری میانه، حدیث پازوکی، مسعود مغربی سینکی، سید محمد حسینی، ولی‌الله صالحی، عبدالله مظفری، علی همتی و داوود نظام آبادی.

انتهای پیام/


برچسب ها: رئیس ، ستاد ، انتخاباتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار