با حضور ناصر فیض و سید عبدالجواد موسوی، فعالیت كارگاه نقد و بررسی آثار طنز" اسرار و ابزار طنزپردازی"، سه شنبه های هر هفته از ساعت 17 در سالن كنفرانس مركز آفرینش های ادبی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، موضوع مورد بحث در این دوره "بررسی تاریخچه طنز از آغاز تا امروز" با اولویت نقد و بررسی آثار حاضران خواهد بود. این دوره كارگاه با تغیییراتی در شیوه برگزاری قصد دارد تا علاقمندان بیش از گذشته با طنز آشنا شده و در خلق اثر حضور فعال تر داشته باشند.
دفتر طنز با بهره گیری از اساتید مجربی كه در طنز نویسی توانایی های فراوانی دارند اقدام به برگزاری كارگاههای آموزشی طنز كرده است. تاكنون 15 دوره از این كارگاهها با حضور زنده یاد استاد منچهر احترامی، یوسفعلی میرشكاك، رویا صدر، محمد علی علومی، اسماعیل امینی، سید علی میر فتاح و سید عبدالجواد موسوی برگزار شده است.
یادآور می شود دوره جدید كارگاه اسرار و ابزار طنزپردازی روز سه شنبه 27 خردادماه ساعت 17 در سالن آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد خواهد بود.
علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایتwww.daftaretanz.com وinfo@daftaretanz.comمراجعه و یا با شماره های 84172326- 88918300 تماس بگیرند./ي2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار