دبیر ستاد مدیر بحران منطقه 12، از پایدار سازی گروه های دوام منطقه 12، در باغ پرندگان خبر داد.

فرهاد نادرزاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 12، در دهه سوم خرداد ماه سال 92 در باغ پرندگان پایداری سازی می شوند.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: گروه های دوام محلات 14 گانه منطقه 12، دهه سوم خرداد ماه، در باغ پرندگان ، به منظور آماده سازی آن ها در مقابله با حوادث و سوانح طبیعی، امداد رسانی به موقع به شهروندان پایدارسازی می شوند.

نادرزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: 130 نفر از گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 12 جهت برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی روز دوشنبه 20 خرداد ماه سال 92 به باغ پرندگان اعزام و سایر گروه های دوام طی روزهای آینده جهت پایدارسازی به اردوهای تفریحی و آموزشی ستاد مدیریت بحران منطقه 12 اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در اجرای این طرح افزود: برگزاری مسابقات تئوری ویژه گروه های دوام با موضوع چگونگی مواجه شدن با حوادث و سوانح طبیعی و بحران ، سنجش میزان آگاهی داوطلبانه گروه های دوام در مباحث ساختار مهندسی ساختمان ها و اماکن در زمان بروز زمین لرزه، از اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

نادرزاده در ادامه گفت: آموزش های خانه به خانه در محلات 13 گانه منطقه 12 ، تبلیغ و جذب شهروندان در گروه های دوام، تشکیل گروه های داوطلب واکنش اضطراری در محلات 13 گانه منطقه 12، از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

وی در پایان با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: ارتقای سطح آگاهی گروه های دوام و آماده سازی آن ها در مواقع بحرانی، حوادث و سوانح طبیعی از جمله زمین لرزه، سیل، ریزش آوار و آتش سوزی به منظور امدادرسانی به موقع به خود ، خانواده و هم محلی هایشان از اهداف اجرای این طرح است./ف

برچسب ها: بحران ، دوام ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار