استاندار اردبیل گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام مسوولان نظام با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در دیدار با اهالی مساجد جامع شهرهای عنبران و آبی بیگلو نمین مردم را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فراخواند.

وی انتخابات را از مهم ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انتخابات به مردم ایران عزت داده و جایگاه آنها را در عرصه های جهانی و تعیین سرنوشت خویش افزایش داده است.

نیکزاد اظهار کرد: در همه انتخابات ایران اسلامی تصمیم نهایی برای تعیین سرنوشت کشور با مردم بوده و به همین خاطر است که در این مدت تمام نامزدها در انتخابات های مختلف خود را تابع اقبال عمومی دانسته و برای جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان خود تلاش می کنند.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به حساسیت ویژه انتخابات امسال در مقایسه با انتخابات های قبلی گفت: رهبر معظم انقلاب از انتخابات امسال به عنوان نماد حماسه سیاسی یاد کردو و همه ما مسوولان هم به تبع معظم له خواستار حضور پرشکوه و خلق حماسه در 24 خرداد امسال از سوی مردم هستیم.

وی هر رای مردم در این انتخابات را تیری در چشم و قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و از مردم خواست گذشته از هر مساله دیگر در این انتخابات با شور و نشاط و با نیت قربت الی الله شرکت کنند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.