مسوول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همه هجمه های استکبار جهانی را می توان با تکیه بر مکتب ارزشی اسلام و پایداری ملت دفع کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام اکبر اکبری دیروز در همایش نهضت روشنگری بسیجیان با محوریت بصیرت افزود: تمام جنگ حاکمان غرب با ما بخاطر اصولی است که انقلاب بر پایه آن بنا نهاده شده و آنچه امروز در کشورهای عرب انجام می دهد بواسطه نبود روحیه مقاومت، ایستادگی و شایسته سالاری آنهاست.

وی گفت: ما با ولایت پذیری و گفتمان اصیل انقلاب می توانیم از توطئه های آنها عبور کنیم و یکی از راه های این مقاومت در برابر توطئه ها حضور پرشور در انتخابات و شرکت در تعیین سرنوشت خودمان است.

اکبری ادامه داد: در این راه باید با بصیرت وارد میدان شده و جهت گیری اساسی در دفع توطئه ها داشته باشیم.

حجت الاسلام حسین نوری، کارشناس مسایل سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز اظهار کرد: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، کشور با بحران های مختلف، تحریم و فشارها رو به رو بوده است.

وی گفت: تلاش ها برای حفظ عظمت و آزادی انقلاب بوده که به معنای واقعی مبنای حرکت کشورهای مظلوم و ستمدیده واقع شده و براین اساس دشمن حلقه بهانه جویی خود را هر روز تنگ تر کرده و از جمله مساله هسته ای، حقوق بشر و تروریسم را برای افزایش سلطه جویی خود دستاویز قرار داده است.

نوری ادامه داد: اما باوجود تمامی مشکلات، با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری کشور همچنان به رشد و تعالی ادامه داده است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، حفظ روحیه جهادی و گفتمان مقاومت بسیار ضروری است و هرگز نباید این مولفه ها نادیده گرفته شده و نسبت به آنها بی توجهی صورت گیرد.

حجت الاسلام نوری همچنین اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی احساس وظیفه کرده و با حضور تاثیرگذار خود در پای صندوق های رای به مشارکت بیشتر کمک کنیم تا علاوه بر بی اثر کردن توطئه دشمنان مردم در سرنوشت خودشان دخالت کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، دفع ، هجمه ، های ، استکبار ، با ، تکیه ، بر ، مکتب ، ارزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.