فرماندار شهرستان تبریز گفت: ۷۱۲ شعبه اخذ رأی، آرای مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع‌آوری خواهند كرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، چمنی در نشست اعضای هیأت‌های بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی افزود: ۷۱ بازرس، كار بازرسی از ۶۹۵ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار در شهرستان تبریز را در روز ۲۴ خرداد انجام خواهند داد.

وی با اشاره به ثبت‌نام یكهزار و ۱۱ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان، خاطرنشان كرد: ۴۹ نفر از این افراد انصراف دادند و ۵۴ درصد معادل ۵.۳ درصد ثبت‌نام كنندگان نیز رد صلاحیت شدند.

چمنی افزود: در شهر تبریز ۴۸۸ نفر ثبت‌نام كرده بودند كه با انصراف ۲۹ داوطلب و ردصلاحیت ۳۵ نفر، ۴۲۴ نامزد برای كسب كرسی‌های شورای این شهر رقابت خواهند كرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تبریز در ادامه از جمع‌آوری یكهزار و ۳۰۰ مورد تبلیغات خلاف قانون در روزهای اول و دوم تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی خبر داد و گفت: هم‌اكنون وضعیت تبلیغات انتخاباتی مناسب است.

چمنی كه به عنوان نماینده فرمانداران استان در این نشست سخن می‌گفت، با ارایه گزارشی از روند تشكیل هیأت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان تبریز، از بازرسان انتخاباتی خواست مشكلات موجود در شعب اخذ رأی را سریع به فرمانداران اطلاع دهند.  /س

 

برچسب ها: وجود ، رأی ، شعبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.