استاندار زنجان در مراسم همايش حماسه سياسی رای اولی های شهرستان ابهر با اشاره به اينکه در هر دوره انتخابات، تعداد قابل توجهی از رای دهندگان را دختران و پسران رای اولی تشکيل می دهند گفت: اين دسته از جوانان که به بلوغ سياسی خود رسيده اند فرصت می يابند تا نخستين گام و اقدام سياسی خود را با مشارکت در انتخابات رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،

رئوفی نژاد   به تاثير حضور پرشور مردم بويژه جوانان در پای صندوق های رای اشاره نمود و افزود: با توجه به جايگاه کنونی کشور در جهان، آثار حضور جوانان در رای گيری، فراتر از جغرافيای ايران بوده و بر ميليونها مسلمانی که در جامعه اسلامی به حمايت معنوی از ايران می پردازند تاثير می گذارد.

وي آثار حضور مردم در صحنه انتخابات را مهم دانست و ادامه داد: امروزه هر حرکتی که در ايران صورت پذيرد در سراسر جهان اسلام تاثير می گذارد چراکه جامعه جهانی از ايران الگو می گيرد و از ايران انتظار حمايت و هدايت دارند.

استاندار زنجان انتخابات اخير رياست جمهوری در ايران را يکی از مهمترين و سرنوشت سازترين انتخابات برشمرد و تصريح كرد: خوشبختانه فضای کشور بسيار شفاف است و مردم با بررسی سوابق و سلايق هريک از نامزدها می توانند اصلح ترين آنها را انتخاب نمايند و در اين انتخاب بايد بيشترين دقت را داشته باشند چراکه ديگر فرصتی برای ريسک و اشتباه وجود ندارد.

رئوفي نژاد  ولايت پذيری را اصلی ترين و مهمترين شاخصه نامزد اصلح رياست جمهوری دانست و خاطر نشان كرد: هريک از کانديداها در جريانات سياسی گذشته ايران عقبه و سابقه ای داشته اند که با بررسی آن سوابق می توان افراد را شناخت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.