سرپرست آبي پوشان پايتخت گفت: استعفاي فتح‌اله زاده به ضرر استقلال است، همچنين الان وقت تسويه حساب شخصي و مديريتي نيست.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرين اخبار نقل و انتقالات تيم استقلال گفت: در حال حاضر هيچ نقل و انتقالي در باشگاه استقلال صورت نگرفته است. تکليف استعفاي فتح‌اله زاده بايد مشخص شود تا ما هم با بازيکنان مدنظر قلعه‌نوعي مذاکره کنيم زيرا الان وقت تسويه حساب شخصي نيست که فتح اله زاده با استعفايش مشکلات اين تيم را بيشتر کرد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: الان وقت تسويه حساب شخصي و مديريتي نيست. بايد به فتح‌اله زاده اختيار تام بدهند تا تيم را ببندد. براي مسائل مديريتي زمان زيادي وجود دارد.

وي در خصوص وضعيت آرش برهاني در استقلال گفت: من به آرش برهاني چه از لحاظ شخصيتي و چه بازي علاقه زيادي دارم اما انتخاب بازيکن در اختيار سرمربي است، اگر قلعه‌نوعي اين بازيکن را براي فصل بعد بخواهد به طور حتم قرارداد وي را تمديد مي‌کنيم.

ماجدي در مورد توافق برهاني با تراکتورسازي گفت: من چيزي در مورد اين موضوع نشنيده‌ام به هر حال اين بازيکن قراردادش تمام شده و مي‌تواند تيم آينده خود را انتخاب کند.

ماجدي در پايان در خصوص تاثير استعفاي فتح‌اله زاده در ماندن قلعه نوعي در ا ستقلال خاطر نشان کرد: صد در صد استعفاي فتح‌اله زاده در تصميم قلعه‌نوعي تاثير گذار است. ما يکسال است که با هم در يک تيم کار کرده‌ايم. کارنامه شخصي در دوران مديريتي فتح‌اله زاده داريم. ما بايد به فکر هواداران باشيم و کاري نکنيم که در اين يک ماه همه چيز به ضرر استقلال تمام شود./مح
برچسب ها: استقلال ، ماجدی ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار