مسئول سازمان بسیج كارگری كشور برنامه ریزی و ارائه راهكارهای عملی در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری را از برنامه های اصلی این سازمان در سال جاری عنوان كرد.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی طالبی در نشست هم اندیشی اعضای مجمع عالی سازمان بسیج كارگری استان چهارمحال و بختیاری، نقش ممتاز كارگران را در پیروزی های ملت ایران در سال های گذشته و به ویژه دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت:  تقدیم 14هزار شهید قشر كارگر به آرمان های انقلاب، نشان از ایثار، فداكاری، از خودگذشتگی و همراهی كارگران بسیجی با ملت ایران دارد.
وی با تشریح آمادگی كامل كارگران كشور برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: تبیین بنیان و بنیاد، دو واژه مهم حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تشریح راهبرد های نظام جمهوری اسلامی در صیانت از انقلاب اسلامی و آموزش كارگران در اولویت برنامه های سازمان بسیج كارگری قرار دارد.
مسئول سازمان بسیج كارگری كشور همچنین به هدف برگزاری مجمع بسیج كارگری اشاره كرد و گفت: شناسایی توانمندی بومی استان ها برای ارتقاء تولید ملی و تحقق شعار حماسه اقتصادی از اهداف این همایش به شمار می رود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.