معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي گفت: آراي قاطعانه و هدفمند پشتوانه قوي براي نظام است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نصراللهي افزود: انتخابات آزموني مهم براي مردم است زيرا دشمنان با هجمه سنگيني از تبليغات سوء عليه نظام به ميدان آمده و مترصد فرصت براي عملياتي كردن برنامه هاي شوم خود هستند.
وي اظهار كرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات بار ديگر بر ادامه راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاكيد كرده و آهنگ پيشرفت و توسعه كشور را شتاب مي دهند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي خاطر نشان كرد: انتخابات شوراهاي اسلامي به عنوان كانون هاي اصلي تصميم سازي كلان شهري و روستايي از اهميت بالايي برخوردار است و گزينش افراد متخصص و متعهد مسووليتي سنگين براي مردم است.
وي توضيح داد: شوراهاي اسلامي روستاها از دستاوردهاي مهم نظام است كه شعار حاكميت مردم بر مردم را محقق كرد و با وجود نوپايي اين نهاد كارنامه آن درخشان است.
رييس ستاد انتخابات استان مركزي گفت: چهار هزار و ۲۷۷ نامزد در مناطق روستايي اين استان براي راهيابي به شوراهاي اسلامي با يكديگر رقابت دارند كه چهار هزار و ۲۱۶ نفر آنها مرد و مابقي زن هستند.
نصراللهي توضيح داد: تلاش نامزدهاي شوراهاي اسلامي و هواداران آنها در زمان رسمي تبليغات فضاي انتخاباتي بخش ها و روستاها را گرم كرده و ويژگي بارز اين دوره از انتخابات استفاده از روش هاي تبليغي نوين نظير پيامك، استفاده از فضاي مجازي و نصب بنرهاي بزرگ در كنار روش هاي سنتي و چهره به چهره در روستاها است.
وي اظهار كرد: از يكهزار و پنج شعبه اخذ راي پيش بيني شده براي استان، ۴۹۲ شعبه روستايي است كه ۷۳ شعبه به صورت سيار پيش بيني شده است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي با تاكيد بر اهميت انتخابات رييس جمهوري بيان كرد: مناظره هاي تلويزيوني در اين دوره از انتخابات براي نامزدهاي رييس جمهوري تجربه موفقي بود به ويژه در مناطق روستايي امكانات عادلانه اي را براي مردم در معرفي برنامه ها و ديدگاه هاي نامزدها مهيا كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.