استقلالی ها با توجه به شرایط بدی که داشتند توانستند در لیگ دوازدهم به قهرمانی دست یابند و با این حال مشکلات همچنان گریبانگیر آبی پوشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلال برخلاف سالهای گذشته در فصل نقل و انتقالات نسبت به دیگر رقبا عملکرد خوبی نداشته و به اصطلاح بمب های مدیر عامل آبی ها توسط تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس خنثی شده است.

علی فتح اله زاده حتی نتوانسته ملی پوشان تیمش را برای ماندن متقاعد کند و از این رو آنها پس از تسویه حساب به تیم مورد نظرشان ملحق خواهند شد.

این استقلال، استقلال سالهای گذشته نیست، چراکه بازیکنان خوبش را یکی پس از دیگری از دست می دهد. پژمان منتظری و خسرو حیدری دو ملی پوشان آبی پوشان با تیم های قطری به توافق رسیده اند و با آغاز لیگ سیزدهم راهی دوحه خواهند شد. به جز حیدری و منتظری تعدادی دیگر هم هستند که یا در لیست مازاد قرار گرفته اند و یا به دیگر تیم های لیگ برتری اضافه شدند. میثم بائو به تراکتور پیوست و خبر می رسد برهانی هم تا چند وقت دیگر راهی تبریز خواهد شد و نکونام هم اگر با آبی پوشان به توافق نرسد در لیگ عربستان توپ می زند. اگر مسئولان باشگاه هرچه زودتر اقدام نکنند نمی توانند مجتبی جباری مهدی رحمتی، نکونام، حاتمی، مجیدی و حمودی را نيز حفظ کنند./آق

از طرفی استعفای فتح اله زاده هم بهانه ای شده و بازیکنان را مضطرب کرده و به همین خاطر است که بازیکنان قصد دارند از استقلال جدا شوند و بی شک با رفتن این نفرات استقلال فصل آینده راه سختی را پیش رو دارد./اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار