دروازه بان ملی پوش کشورمان گفت: خسوس و افتخاری در اخراجم از اردو بی تقصیر بودند، باز مانده نسل آدم فروشان فوتسال من را وارد بازی کردند.

مصطفی نظری دروازه بان فوتسال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با یک تیم روسی مذاکراتی انجام داده ایم اما تا زمانیکه با دبیری صحبت نکنم تصمیمی نخواهم گرفت. در همین روزها با دبیری صحبت می کنم تا وضعیتم مشخص شود البته با وجود اینکه یک سال از قرار دادم با باشگاه باقی مانده اما یکی از بندهای این قرار داد اشاره می کند که در صورت گرفتن یک پیشنهاد از تیم خوب خارجی می توانم آزادانه تصمیم گیری کند.

وی افزود: تمام توافقات منوط به تصمیم دبیری است زیرا وی زحمات زیادی برایم کشیده اند و تمام امکانات رفاهی را طی این مدت در اختیارم قرار دادند.

مدیر عاملان باشگاه دبیری همیشه خواهان پیشرفت بازیکنان بوده اند و گمان دارم من هم از این قاعده مستثنی نیستم. پس از اینکه دبیری موافقت خود را اعلام کند، پیگر مسائل حضورم در تیم روس خواهم شد.

نظری همچنان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نام تیم روس را اعلام نمی کنم اما این تیم در سوپر لیگی حضور می یابد که 12 تیم قدرتمند نیز به رقابت با یکدیگر می پردازند و بازی های حرفه ای و فشرده اي در جریان لیگ صورت می گیرد این موارد و برگزاری بازی های قدرتمند باعث تمایلم به حضور در این تیم شد.


نظری در خصوص اینکه عدم حضور شمسایی در دبیری باعث جدایی اش از این باشگاه شده اعلام داشت: جدایی ام ازباشگاه دبیری هیچ ارتباطی به عدم توافق دبیری و شمسایی ندارد گفته بودم که شمسایی را همراهی می کنم اما این حرف قبل از دریافت پیشنهاد از یک تیم معتبر بود البته گمان می کنم دبیری و شمسایی می توانند در مذاکرات به نتیجه برسند. هدف دبیری ها قهرمانی است و وحید هم فقط به ایستادن در رده ی نخست جدول رده بندی می اندیشد زیرا وی در همه مراحل با قدرت و انگیزه ی پیروزی حضور یافته است همین که در سن 37 سالگی رقیبی برای وحید پیدا نشده و همچنان با قدرت بازی می کند گواه بر این ماجراست.

وی در ادامه بیان داشت: هر کسی شخصیت خاصی دارد و قدرت ، انگیزه و میل به قهرمانی در وجود وحید جا افتاده، اطمینان دارم تیم دبیری در صورت سرمربیگری شمسایی با قدرت بسته می شود همانطور که وی بازیکن قوی بود، سرمربی قوی نیز خواهد شد.

** در شرایط فعلی ایران نیازمند قهرمانی در آسیاست

نظری اظهار داشت: تورنمنت چین برای افزایش آمادگی بازیکنان و همچنین محک زدن توانایی آنها صورت می گیرد و من نیز برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم گلرهای جوان جای من را درتیم ملی پر کنند زیرا فوتسال ایران در این شرایط به قهرمانی آسیا نیاز دارد.


** جوانگرایی نباید به قیمت از دست دادن ستاره ها باشد

وی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی گفت: مسئولان در مسابقات کره جنوبی جوانان نباید باعث از دست رفتن و افول ستارگان شوند در جام جهانی برزیل جای خالی وحید حس شد و به نحوی نیز تاوان نبودش را در تیم ملی پررنگ کردند مخالف جوانگرایی نیستم اما حضور جوانان نباید باعث از دست رفتن و افول ستارگان شود.

 حضور افراد کوچک در رأس کارها باعث غیبت شمسایی و ناکام ماندن ما در جام جهانی شد همین افراد نتایج وحشتناکی را برای ما رقم زدند و باعث عقب گرد 10 ساله تیم ایران شدند این درحالیست که در همین زمان قادر بودیم حرفه ای بودن خود را به جهانیان ثابت کنیم.


**تنها یک نفر باعث اخراجم از اردو شد

نظری همچنین بیان کرد: اخراجم از اردوی تیم ملی ارتباطی به خسوس نداشت وی مربی خوبی است و رابطه نزدیکی نیز با هم داریم البته توانایی های این مربی در رقابت های بزرگ و سنگین سنجیده خواهد شد. جدایی اجباری من از اردو به یک بازمانده از گروه آدم فروش ها مربوط می شد که با ادامه کارهای گذشته من را وارد بازی کرد و مسبب اخراجم شد. افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال تمام تلاش خود را به کار گرفت و میانجیگری کرد تا به جمع ملی پوشان برگردم اما خسوس به خاطر مدیریت و حفظ تصمیماتش راضی به بازگشتم نشد در حال حاضر نیز با خسوس و افتخاری رابطه بسیار خوبی دارم./آق

برچسب ها: نظری ، افتخاری ، فوتسال ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار