پایه‌های اساسی دموکراسی مبتنی بر اسلام در جمهوری اسلامی ایران با شرکت در انتخابات است که نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، نماینده مردم شیراز گفت: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دامنه امنیتی درون و خارج کشور افزایش پیدا می‌کند و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی به دوستارانش در خارج از کشور منتقل شده و ترس و ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می‌کند .

ضرغام صادقی افزایش میزان مشارکت در انتخابات را یکی از شاخصه‌های مهم برگزاری انتخابات در هر کشوری برشمرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم دموکراسی در دنیا بحث انتخابات است به طوری که در هر کشوری به تناسب افزایش میزان مشارکت مردم رونق دموکراسی افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه پایه‌های اساسی دموکراسی مبتنی بر اسلام در جمهوری اسلامی نهادینه شده است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند میزان مشارکت مردم در انتخابات کشور و نظام را واکسینه و برای کشور مصونیت ایجاد می‌کند.

صادقی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مصونیتی برای کشور است افزود : زندگی در سایه مصونیت اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت و زمینه دست‌اندازی دشمن به جمهوری اسلامی را کم کرده و امنیت و آرامش را برای کشور و دوستداران انقلاب اسلامی رقم می‌زند؛ همچنین باعث ناامنی دشمنان در عرصه بین‌المللی و عزت و اقتدار و شادمانی دوست داران انقلاب می‌شودب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.