مدیر روابط عمومی ستاد انتخابات رياست جمهوري در گفتگو باشگاه خبرنگاران:
مدیر روابط عمومی ستاد انتخابات رياست جمهوري در گفتگو باشگاه خبرنگاران:
"امیرحسین متقی" رئیس روابط عمومی ستاد انتخابات رياست جمهوري و مدیر روابط عمومی ارتباط با رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات
باشگاه خبرنگاران در رابطه با تبلیغات رسانهای گفت: تبلیغات بیشتر از اینکه محیطی باشد و به جنبه محیطی آن پرداخته شود بهتر است به بخش اطلاعرسانی و خبری آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تبیلغات در این دوره رسانهای شده باید مدیران رسانه توجه بیشتری در جهت نشان دادن صلاحیت کاندیداها در مدیریت اجرایی کشور داشته باشند و مراقب باشند که در جهت ستاره شدن یک کاندیدا عمل نکنند.
وی در پاسخ این سوال که چرا تبلیغات در این دوره رسانهای شده و از تبلیغات کاغذی و بنری کمتر استفاده میشود گفت: چند برابر شدن قیمت کاغذ و چاپ که با نوسانات قیمت ارز کاهش و افزایش مییابد و همچنین با توجه به تاکید مقاممعظم رهبری بر صرفهجویی در مصرف کاغذ با توجه به وضعیت بحرانی کنونی کاغذ عاملی موثر بر تبلیغات بیش از پیش رسانهای توسط صدا و سیما است البته ناگفته نماند که صدا و سیما تاثیر بسزایی در امر انتخابات و تبلیغات دارد.
"متقی" در رابطه با گفتگوی فرهنگی نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: در این دوره از تبلیغات انتخاباتی سعی منیشود که سوالات فرهنگی از کاندیداها پرسیده شود و جوابهای خوبی دریافت کردیم فقط چون جوابها یکسان بود کمی حالت شعاری پیدا میکرد ولی امیدواریم که تمامی این گفتهها عملی و موثر در حوزههای مختلف کشور به خصوص حوزه فرهنگی باشد./ص