استاندار اردبیل گفت: در خلق حماسه سیاسی و اطاعت‌پذیری محض از فرمان مقام معظم رهبری می‌توانیم از پیچ‌ و خم‌ها عبور کرده و کشور را به سر منزل واقعی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد بر اهمیت انتخابات پیش‌رو و ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در خلق حماسه سیاسی و اطاعت‌پذیری محض از فرمان مقام معظم رهبری می‌توانیم از پیچ‌ و خم‌ها عبور کرده و کشور را به سر منزل واقعی سوق دهیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: هر کس در این عرصه دچار غفلت و یا کاهلی شود دچار بزرگترین خطا و گناه شده چرا که حضور در انتخابات یک تکلیف سیاسی، شرعی و قانونی است.

نیکزاد یادآور شد: انتخابات 24 خرداد که در آن وحدت و غیرت ایرانیان بار دیگر به نمایش گذاشته می‌شود برگ زرین دیگر بر افتخارات نظام اسلامی است که در تمام صحنه‌ها باید نمود و نشانه‌هایی از این را به عینه مشاهده کرد.

وی گفت: ما عظیم‌ترین دستاوردهای 34 سال گذشته را پیش‌رو داریم و رئیس جمهور آینده می‌تواند با بهر‌گیری از این دستاوردها و ثمرات شایسته کشور را رو به رشد و در مسیر عزت و پیشرفت واقعی قرار دهد.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت: هر رایی که ملت در صندوق‌ها می‌ریزند تیری است در چشم دشمنان و قلب ناسالم آنها که به هر حیله و نیرنگی متوسل شده‌اند تا جایگاه و عظمت انقلاب اسلامی و شایستگی‌های آن را به هر نحو ممکن زیر‌سئوال ببرند.

نیکزاد تصریح کرد: ما در این مقطع که حساس‌ترین نقطه حمایت از ولایت و نظام است نباید کم بیاوریم و یا در پیگیری اهداف و آرمان‌های خود دچار قصور و کوتاهی شویم.

وی با اشاره به آبادانی و خدمات ارائه شده به روستاها در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مسئولان در کنار مردم را از برکات انقلاب اسلامی دانست/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.