حماسه سازیهای گذشته ملت ایران سر آغازی برای 24 خرداد ماه بوده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه مهمترین اولویت امسال تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است افزود: ملت ایران طی 34 سال گذشته اهل حماسه بوده اند و بارها چنین مباحثی را به وجود آوردند.

آیت الله اسد الله ایمانی بیان کرد: آنچه که مربوط به مردم بوده مثل دفاع مقدس، سازندگی، حضورهای گسترده در مباحث مختلف را به خوبی و با سربلندی انجام داده اند اما باید دید که مقام معظم رهبری به چه دلیل امسال را حماسه سیاسی نام گذاشته اند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: آنچه که تاکنون روی داده پیش نیاز حماسه سیاسی 24 خرداد ماه است زیرا رهبری به خوبی آینده را می بینند و از وضعیت جهانی و داخلی درک درست و دقیقی دارند.

آیت الله ایمانی افزود: دشمنان ما در تمام انتخابات های گذشته فعالیت هایی داشته اند که از حدود شش ماه قبل از انتخابات انجام شده بود در حالیکه برای انتخابات 24 خرداد ماه از دو سال قبل شروع به برنامه ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: در سال 89 دستور العملی به سفارتخانه های مختلف حاضر در ایران ارسال شده که طی آن حاضران این سفارتخانه ها باید به رصد کردن سخنان داخل کشور مسئولین و افراد تاثیر گذار می پرداختند.

امام جمعه شیراز در خصوص اینکه خلق حماسه اقتصادی بدون حماسه سیاسی ممکن نیست تاکید کرد: زمانیکه حماسه سیاسی شکل گرفت فضا برای خلق حماسه اقتصادی نیز آماده می شود./س

برچسب ها: ملت ، ایران ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.