يک عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشانگر پشتيباني قوي آنها از نظام جمهوري اسلامي ايران است.

حجت‌الاسلام "سيد محمد غروي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه انتخابات فرصتي براي حضور مردم در عرصه سياسي است، گفت: مردم در روز انتخابات پس از به قطعيت رسيدن در خصوص انتخاب رئيس جمهور مورد نظرشان به او راي مي‌دهند که بتواند سکان اجرايي کشور را بر عهده گيرد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: حضور در انتخابات غير از اينکه موجب تعيين سرنوشت مردم به دست خود آنها مي‌شود، پشتيباني مردم از نظام جمهوري اسلامي ايران را نيز نشان مي‌دهد.

وي اظهار داشت: کساني که قلب‌هايشان براي نظام و انقلاب مي‌تپد قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد و حماسه سياسي را پديد خواهند آورد.

حجت‌الاسلام غروي با اشاره به روند تبليغات در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: در اين دوره از تبليغات انتخابات رياست جمهوري فرصت خوبي براي همه کانديداها فراهم آمد تا علاوه بر بيان نظرات خود روشنگري‌هاي قابل قبولي نيز انجام دهند از اين رو مردم مي‌توانند با تصميم روشن، فرد اصلح را از ميان نامزدها انتخاب کنند.

وي با تاکيد بر اينکه حضور مردم در انتخابات راي دادن به اصل نظام است، گفت: در نهايت هر يک از کانديداها که در انتخابات راي بياورند باز هم مردم پيروز ميدان هستند چرا که تصميم قطعي مردم بالاترين مقام اجرايي کشور را تعيين کرده است.

اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به نظر سنجي‌ها خاطرنشان كرد: مردم مي‌توانند با مراجعه به نظر سنجي‌ها و اطلاع از وضعيت اقبال عمومي کانديداها به کسي که اصلح‌تر است راي دهند تا از اين طريق رئيس جمهور آينده از پشتوانه راي بيشتري برخوردار شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار