معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بيش از دو هزار مدرسه شعبه هاي اخذ راي داير خواهد شد كه ۹۰ درصد شعب استان را شامل مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان جواد پورحسيني' افزود: آموزش و پرورش در برگزاري انتخابات به لحاظ سخت افزاري، نيروي انساني و فضا و تجهيزات نقش زياد دارد.

وي اظهار كرد: شمار زيادي از نيروهاي آموزش و پرورش در دو قالب هيات هاي اجرايي و هيات هاي نظارت با ستاد برگزاري انتخابات همكاري مي كنند.

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش اصفهان افزود: در شهر اصفهان از هر اداره اي پنج نفر به عنوان ستاد انتخابات ناحيه انتخاب شده اند و در هر مدرسه هم مدير يا يكي از معاونان به عنوان اعضاي موثر شعبه راي گيري انتخاب شده است.

وي گفت: تمام كاربرهاي سامانه هاي رايانه اي انتخابات با فراگيري آموزش هاي لازم از ميان فرهنگيان انتخاب شده اند.

وي با اشاره به برنامه هاي اين اداره كل از پيش از تعطيلي مدارس براي موضوع انتخابات گفت: جشن 'حماسه آفريني اميدان انقلاب اسلامي ' ويژه دانش آموزان دوره ابتدايي در ۳۱ ارديبهشت ماه برگزار شد.

پورحسيني افزود: در اين جشن از پيش تعرفه هايي در دو شكل با عنوان 'ويژگي رييس جمهور اصلح' و 'رييس جمهوري كه من دوست دارم بايد...' در اختيار دانش آموزان قرار گرفت و به بهترين گزينه جوايزي اهدا شد.

معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش اصفهان افزود: براي دوره راهنمايي و متوسطه هم مسابقه پيامكي با عنوان 'ويژگي رييس جمهور اصلح' به صورت تستي برگزار شد.

وي برگزاري نشست هايي براي فرهنگيان و روساي ادارات در سطح نواحي و مناطق همراه با همايش 'حماسه آفريني فرهنگيان بصير' را از ديگر برنامه ها بيان كرد.

وي با اشاره به تلاش دشمنان براي مايوس كردن مردم براي شركت در انتخابات يازدهم رياست جمهوري گفت: همه اقشار جامعه به ويژه فرهنگيان بايد براي خلق حماسه عظيم سياسي در روز ۲۴ خرداد ماه حضوري پرشور داشته باشند/س.

برچسب ها: اصفهان ، انتخابات ، شعبه ، اخذ ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.