رئيس جمهور امروز در مراسم اعطاي نشان دولتي به وزرا و مديران ارشد قوه مجريه، نشان سازندگي را به علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي اعطا كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع راساني وزارت راه وشهرسازي، امروز چهارشنبه محمود احمدي نژاد در مراسم اعطاي نشان دولتي، به وزرا و مديران ارشد قوه مجريه، نشان سازندگي را علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي اعطا كرد.

احمدي‌نژاد در اين مراسم با تبريك ميلاد امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهارداشت: اگر به صورت لحظه‌اي و روزانه موقعيت خود را نسبت به قله‌هاي آرماني مورد سنجش قرار ندهيم، حتماً دچار ركود شده و يا از مسير قله منحرف خواهيم شد.

وي گفت: اگر كسي به آرمان‌هاي بلند انقلاب متعهد نباشد، نمي‌تواند مسووليت ‌پذير بوده و به صورت شبانه‌روزي تلاش كند و خسته نشود.

احمدي‌نژاد همچنين حمايت از طب ايراني، تنظيم سند آموزش و پرورش، تأسيس بنياد نخبگان، هسته‌اي شدن، اجراي هدفمندي يارانه‌ها، اجراي اصل ۴۴، توزيع سهام عدالت، مسكن مهر، پيشرفت در نانوتكنولوژي و فضايي شدن را از جمله اقدامات مهم دولت در طي سال‌هاي اخير دانست و گفت: اقدامات و پروژه‌هايي در اين دولت اجرا شده در مقايسه با موارد مشابه، هزينه‌هاي به مراتب كمتري داشته است.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: همدلي، همبستگي، كار براي خدا و خدمت براي خدا، در ذات خود پيروزي به دنبال دارد و دولت در اين مسير در حركت بوده است.

وي خاطر نشان كرد: دولت سعي دارد در ۵۱ روز باقيمانده از همه كساني كه در سطوح بالاي مديريت قوه مجريه تلاش و فداكاري كرده‌اند، تجليل كند.

احمدي‌نژاد در اين مراسم به ۱۲ نفر از دولتمردان خدوم نشان دولتي اعطاء كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعطا ، نشان ، سازندگی ، نیکزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار