رودهن/

آموزشگاههای بازیگری گارانتی ندارند

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : آموزشگاههای بازیگری در استعداد یابی بی تاثیر نیست اما تمام کننده هم نیست و گارانتی برای تبدیل این افراد به بازیگر در سینما و یا اتفاقی شایسته برای هنر جویان در این عرصه در سینما و تلویزیون وجود ندارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در مورد حوزه تولید در سینما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : باتوجه به شرایط اقتصادی که هم اکنون بر کشور ما حاکم است هر آنچه که در سینما در بحث اقتصادی وجود دارد قنیمت و عالی است به هر حال یک سری ضعف ها و کمبود هایی هم در سینما وجود دارد که پرداختن به آنها بحثی تکراری است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اتفاق خوب فعلی در حوزه تولید سینما تصریح کرد : با توجه به شرایط اقتصادی موجود و کمبود سرمایه در حوزه تولید هم این وضعیت فعلی هم عالی است زیرا هنوز افرادی هستند که در حوزه ساخت فیلم هزینه می کنند خودم را در مقابل تهیه کنندگان حرفه ای سینما قرار نمی دهم که بخواهم در مورد تولید صحبت کنم.

رخام با تاکید بر نوع آموزش کلاس های بازیگری اضافه کرد :ورود به کلاس هاس بازیگری بهتر از ایسنست که افراد بدون پیش زمینه وارد این عرصه شوند زیرا یک شناخت و آگاهی مقدماتی از بازیگری در سینما پبیدا می کنند و این آموزشگاههای بازیگری بی تاثیر نیست اما تمام کننده هم نیست و گارانتی برای تبدیل این افراد به بازیگر در سینما و یا اتفاقی شایسته برای هنر جویان در این عرصه در سینما و تلویزیون وجود ندارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خاتمه اظهار داشت : واز هیچی بهتر است به طر طبیعی اگر هنرجویان آشنایی حتی جزئی از حضور در این آموزشگاهها بدست بیاورند می توانند در مسیر بازیگری یک قدم جلو تر حر کت کنند ولی این گارانتی پشت آن وجود ندارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.