عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید کسی را انتخاب کنیم دل در گرو دین، انقلاب و ولایت داشته باشد و بتواند حکومت دینی را در کشور پیاده کند و در تمام وزارت‌خانه‌ها اسلام را پیاده کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی   در گردهمایی ائمه جماعات شهر مقدس قم در سخنانی به تفسیر آیه 58 سوره نساء پرداخت و اظهار کرد: خداوند در بخش نخست این آیه به مومنان می‌فرماید که امانت‌ها را به صاحبانشان بدهید.

وی خاطرنشان کرد: گرچه این آیه شأن نزولی دارد اما در اصل تمام امانت‌های مادی و معنوی را شامل می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: در بخش دوم این آیه خداوند می‌فرماید وقتی می‌خواهید در حکومت و قضاوت در بین مردم داوری و حکومت کنید عدل را به پا دارید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به سوابق، تجربیات، ساده زیستی، توان، قدرت و مدیریت را در انتخاب اصلح مهم دانست و افزود: باید کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که استکبارستیز باشد و در برابر دنیای امروز که تمام قد در برابر جمهوری ایران ایستاده است بایستد.

آشتیانی با بیان اینکه راه‌اندازی کارناوال در میدان ولی‌عصر چه معنایی دارد ابراز داشت: کسی که با مقدمات حرام کار خود را شروع می‌کند به جایی نخواهیم رسید؛ اگر کوتاهی کنیم و کسی که این مقدمات کارش است روی کار بیاید فردا دیگر نمی‌توان کاری کرد./س

برچسب ها: قم ، انتخاب ، وولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.