مرحله مقدماتی کامپوند جام جهانی تیروکمان در ترکیه با صعود تمام کمانداران ایرانی به مرحله حذفی پی گیری شد و در شروع مرحله حذفی ریکرو نیز تمام کمانداران ایرانی به جز آمنه مرزوقی حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله مقدماتی بخش کامپوند در جام جهانی تیروکمان ترکیه روز گذشته پی گیری شد. در پایان مسابقات انفرادی مینو عابدی در تیم دختران دهم شد و مهتاب پارسامهر با رده سی و چهارم و پریسا براتچی با جایگاه چهل و ششم به مرحله حذفی رسیدند.

در بخش آقایان هم امیر کاظم پور بهترین نتیجه را با قرار گرفتن در رده هشتم داشت. حمزه نکویی دوازدهم و مجید قیدی پنجاه و ششم شدند.

در مرحله مقدماتی تیمی، تیم پسران ایران نهم شده و تیم دختران نیز در رده مشابهی قرار گرفت. تیم میکس ایران با حضور مینو عابدی و امیر کاظم پور در پایان مرحله مقدماتی چهارم شد.

*حذف پنج بازیکن ریکرو

علاوه بر مرحله مقدماتی رشته کامپوند، مرحله حذفی رشته ریکرو نیز روز گذشته آغاز شد که تنها آمنه مرزوقی با پیروزی در دور اول و دوم به مرحله یک شانزدهم رسید. در گروه پسران نیز تنها بهزاد پاکزاد از مرحله اول صعود کرد اما در مرحله دوم مقابل بازیکن آمریکایی شکست خورد.

گفتنی است امروز مرحله حذفی رشته کامپوند و بازیهای حذفی تیمی ریکرو برگزار می شود./زر
برچسب ها: تیروکمان ، جهانی ، مقدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار