نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سپاه پاک‌ترین و وفادارترین نیروی انقلاب اسلامی است که در انجام مأموریت‌ها و کارهای محوله رنگ کهنگی و گذر زمان به خود نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه در اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران در حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای این انقلاب حماسه خلق کردند و در خلق حماسه عظیم 24 خرداد نیز با همراهی تمامی ملت ایران به وظیفه خطیر خود در ترغیب و تشویق عموم مردم به انتخابات با شکوه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به گستردگی مأموریت‌های سپاه بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در اوایل شکل‌گیری انقلاب با ناکام گذاشتن توطئه‌گران کشور را از بحرانی‌ترین شرایط نجات داد و در ادامه مسیر نیز توانست در جنگ هشت ساله بر دشمن غلبه کرده و انقلاب اسلامی را به سرحد عزت و سرافرازی واقعی سوق دهد.

عاملی تصریح کرد: سپاه پاسداران بعد از اتمام جنگ در سنگری دیگر توانمندی‌های خود را به رخ کشید به طوریکه توانست در عمران و سازندگی کشور وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مؤلفه سپاه و بسیجیان غیرتمند ما وفاداری به عهد و پیمانی بوده که سپاهیان و بسیجیان ما بر سر آن عهد خون‌ها داده و جان فدا کردند.

وی گفت: در مقطع کنونی نیز سپاه پاسداران در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت اصیل خود را در دفع توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان در این عرصه آغاز کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در ادامه به موضوع خطیر انتخابات 24 خرداد و ضرورت مشارکت آگاهانه مردم در این عرصه اشاره کرد و ادامه داد: در هیچ جای دنیا به مانند کشورمان انتخابات در اوج آزادی، دموکراسی و حضور گسترده مردم برگزار نمی‌شود.

عاملی انتخابات ایران را مصداق روشنی از مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و یادآور شد: ما در این 34 سال مدلی را به دنیا ارائه کردیم که غرب و شرق از درک این مدل ارزشی در حیرت و تعجب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: سپاه به مانند سه دهه گذشته با شور انقلابی و اخلاص حقیقی در تبعیت از خط ولایت در صحنه حاضر است و به یقین دشمن را با چالشی جدی روبه‌رو می‌کند.

سردار جلیل بابازاده در ادامه افزود: سپاهیان ما امروز به قدرت ایمانی و ارزشی انقلاب تکیه کرده و همچون یک سرباز جان بر کف ولایت در دفاع همه‌جانبه در صحنه حاضر و مهیا است/س.

برچسب ها: اردبیل ، سپاه ، بازوی ، توانمندی ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.