رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از اختصاص 10 صندوق سیار برای اخذ رای از مرزبانان استان مستقر در پاسگاه های مرزی خوزستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی اظهار کرد: این صندوقها با هماهنگیهای انجام شده توسط هئیتهای اجرایی انتخابات در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر و دشت آزادگان آماده اخذ رای از مرزبانان استان هستند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز ممكن است این تعداد افزایش پیدا كند، عنوان کرد: استان خوزستان بیش از 650 کیلومتر مرز آبی و خاکی با کشور عراق دارد که در این مسیر مرزبانان استان واقع در هنگهای مرزی دشت آزادگان، خرمشهر و همچنین پایگاه های دریابانی ماهشهر و آبادان با فداکاری و جدیت در حال حراست از مرزهای کشور هستند.

حجت الاسلام سید طباطبایی  همچنین تصریح کرد: قرارگاه ویژه ای برای تامین و پشتیبانی امنیت انتخابات با محوریت مرزبانی در ستاد فرماندهی استان خوزستان ایجاد شده است. با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و وظیفه ذاتی مرزبانی برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور در مقابل تجاوزات مرزی، ورود اشرار و گروه‌های معاند و تروریستی طبیعی است که یکی از اقدامات اصلی و اساسی ما تشدید اقدامات امنیتی در مرزها باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از بسته شدن مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان به دلیل برگزاری انتخابات از روز پنج‌ شنبه به مدت سه روز خبر داد.

وی افزود: در این مدت هیچگونه تردد ترانزیتی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه صورت نمی‌ گیرد و این به معنی این است که در این مدت هیچ کالایی از طرف گمرک در بازارچه های مرزی به کشور مقابل صادر نخواهد شد./س

حجت الاسلام سید طباطبایی ادامه داد: به ‌رغم بسته شدن مرز های استان، اعزام زائران به عتبات عالیات همچنان ادامه دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان عنوان کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و بالا بردن ضریب امنیتی در  کشور از دلایل اصلی متوقف کردن فعالیت های تجاری مرز های بین المللی شلمچه و چذابه است.

برچسب ها: اختصاص ، صندوق ، سیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.