فرمانده پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون، تریلر و تانکرهای سوخت رسان ایرانی و عراقی در محور ارتباطی کرمانشاه به سمت قصرشیرین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ خسرو کوثری فر افزود: این تصمیم با توجه به اعلام بسته شدن مرزهای پرویزخان و خسروی به دلیل برگزاری انتخابات، به مدت سه روز از امروز تا 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات (یکشنبه 26 خرداد) اتخاذ شده است.
وی گفت : گشت های پلیس راه در محورهای کرمانشاه به قصرشیرین و بالعکس و دیگر محورهای ارتباطی این استان در این ایام تقویت شده و حضور نیروهای پلبیس راه برای ممانعت از تردد وسایل نقلیه سنگین پررنگ خواهد بود.

وی گفت: از رانندگان و مردم انتظار داریم نهایت همکاری با نیروهای پلیس راه را داشته باشند ضمن اینکه درخواست داریم از چسپاندن هرگونه بنر، عکس و پوستر بر روی شیشه جلو و عقب و آینه های خودرو که مانع دید آنها شود.
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: آرزوی ما خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای با رعایت نظم و انتظام است تا با این خلق حماسه دشمنان این نظام مایوس و دل دوستان انقلاب شاد شود./س


برچسب ها: تردد ، وسایل ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.