ملی پوش ژیمناستیک گفت: امیدوار بودم که در مسابقات دانشجویان جهان به مدال برسم اما از حضور در این رقابت ها خبری نیست.

هادی خناری نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: نزدیک ترین مسابقه ای را که درحال حاضر پیش رو داریم مسابقات جهانی بلژیک است که مهر ماه جاری برگزار می شود ودر این راستا اردوی آماده سازی تیم ملی را 7 تیر ماه به میزبانی قزوین برگزار می شود.

 وی در ادامه افزود: قرار بود مسابقات دانشجویان جهان مرداد ماه در روسیه برگزار شود ولی همچنان حضور در این رقابت ها قطعی نیست ولی من امیدوار بودم در این رقابت ها به مدال برسم چرا که در مسابقات دانشجویان جهان چین با کسب امتیاز مطلوب به رتبه چهارم دست یافتم.

 ملی پوش ژیمناستیک در خصوص حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: در لیگ برتر با تیم شهید نقی پناهی گنبد قرار داد بستم اما بعد از تعویق در برگزاری رقابت ها هنوز هیئت استان تصمیم قطعی برای ادامه حضور در مرحله سوم و چهارم را نگرفته است.

 خناری نژاد خاطر نشان کرد: از زمانی که گنادی کوتلنیکف هدایت تیم ملی را بر عهده  گرفته حضور ملی پوشان  در رقابت های درون مرزی کاهش یافته است و از طرفی هم  اردوها به صورت مداوم برگزار نشده است.

وی اضافه کرد: زمانی می توانیم از رسیدن به نتیجه مطلوب صحبت کنیم که اردوها به صورت مداوم برگزار شود و مربیان تیم ملی برنامه تمرینی اختصاصی را در اختیار ورزشکاران قرار دهند./آق

برچسب ها: ملی ، پوش ، چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار