با آغاز رسمی انتخابات در کشور؛ انگشت مردم کویرنشین خراسان جنوبی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای رنگ انتخاب به خود گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و انگشت مردم استان رنگ انتخاب به خود گرفت.

امروز 508 نفر از مردم کویر نشین خراسان جنوبی در حماسه 24 خرداد با حضور در 859 شعبه اخذ رای و انداختن آرای خود به داخل صندوق ها؛ باری دیگر یک "آری" به ایران اسلامی و آرمان ها و اهداف انقلاب امام خمینی(ره) و "لبیک" به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهند گفت.

انتخابات آزاد در جامعه موهبتی است که از سوی رهبر فقید انقلاب اسلامی و به برکت مجاهدات ملت رشید ایران، با هدف تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته شاخص اصلی گزینش و انتخاب مدیران و نمایندگان حکومت و نظام اسلامی‌ بوده است.

مردم آگاه، فهیم و سخاوتمند خراسان جنوبی که همواره ثابت کرده‌اند در حفظ نظام و دستاوردهای مردمی آن تردیدی ندارند، امروز نیز در باری دیگر در انتخابات حماسه ساز 24 خرداد، صفوفی از دل‌های به هم پیوسته تشکیل خواهند داد تا علاوه بر مشارکت پرنشاط و گسترده در تعیین سرنوشت سیاسی خویش؛ طومار توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نابود کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.