با آغازبه كار شعب اخذ راي حضور حماسي شهروندان دهدشتي در پاي صندوق هاي راي بسيار چشمگير است.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، مردم ولايت مدار كهگيلويه همزمان با آغار به كار صندوق هاي اخذ راي با حضور گسترده خود، خلق حماسه سياسي را لبيك گفتند.
حضور اقشار مختلف بويژه جوانان در پاي صندوق هاي راي نشان از ولايت مداري اين قشر آينده ساز دارد.
يكي از جوانان راي اولي در اين رابطه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با اشاره به تمركز دشمنان بر انتخابات ايران اظهار كرد: حضور همه مردم بويژه جوانان براي تعيين سرنوشت خود يك ضرورت اجتناب ناپذير است.
صياد فرزان حضور جوانان در پاي صندوق هاي راي را بسيار مهم خواند و افزود: حضور حداكثري ومشاركت گسترده ما جوانان باعث ارتقاي همبستگي ملي مي شود.
سامان تبكيش يك دانشجوي اين شهر نيز با اشاره به نقش مهم انتخابات در مجامع بين المللي اظهاركرد: با توجه به حساسيت مقطع زماني حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي راي باعث برطرف شدن بسياري از مشكلات مي شود.
فرماندار كهگيلويه نيز با تشكر از حضور مردم ولايت مدار كهگيلويه در پاي صندوقهاي راي گفت: شركت گسترده و پرشور مردم در اين رويداد مهم بار ديگر بدخواهان نظام را مايوس و نااميد كرده است.
ابراهيم جعفري انتخابات را مهم ترين رويداد تاريخي جمهوري اسلامي دانست و افزود: انتخابات‌ سال جاري تجلي اتحاد و همدلي ملت ايران اسلامي است.
وي با اشاره به اينكه 622 صندوق در كهگيلويه راي مردم را جمع آوري مي كنند اظهاركرد: از اين تعداد 56 صندوق در مناطق شهري و 566 صندق در مناطق روستايي مستقر شده اند.
جعفري تعداد شعب اخذ راي در شهرستان كهگيلويه را 194 شعبه عنوان كرد وگفت: از اين تعداد 56 شعبه شهري و 138 شعبه روستايي است./س
برچسب ها: حضور ، حماسی ، دهدشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.