امام جمعه قصرشیرین گفت: 24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی ملت ایران و حرکت جهادگرانه مردم علیه استکبار و توطئه های دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی گفت : امروز روز عزت و سربلندی ملت و روزی است که تمام دنیا به نظاره نشسته اند تا ببینند مردم چگونه برای دفاع و حمایت از انقلاب وارد عرصه می شوند.

وی افزود: در کلام نورانی مقام معظم رهبری امروز، روز دفاع از دین اسلام و روزی است که همه مردم یکدل و یک صدا و با تمام قدرت در شعب اخذ رای حاضر شده و به تکلیف واجب شرعی و عقلی خود عمل می کنند.

ملکی اظهار کرد: مردم می دانند دشمنان دست روی دین و اعتقادان آنها گذاشته و مساله حقوق بشر و هسته ای تنها بهانه است، لذا می آیند تا با خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری خود، توطئه های دشمنان نظام را نقش بر آب کنند.

امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: آمریکا و جهان کفر اینک از اعتقاد خدایی ملت می ترسند و می دانند که ایران اسلامی با تمام وجود در برابر کفر جهانی قرار گرفته و هیچ هراسی از تحریم ها و توطئه ها ندارند.

ملکی افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات و تشکیل صف های طولانی در مقابل شعب اخذ رای نخستین قدم ها برای خلق حماسه باشکوه سیاسی است که نوعی عبادت است و ثواب عظیمی دارد.

شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه 14 هزار نفر واجد شرکت در انتخابات دارد که 250 نفر از آنان را رای اولی ها تشکیل می دهند، 38 شعب اخذ رای ثابت و سیار آرای مردم این شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع آوری می کنند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.