بالاخره روز حماسه فرا رسید و حماسه سازان ایران اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا ندای رهبری رالبیک گفته و برگ زرین دیگری در تاریخ این نظام محبوب و مردمی را ورق بزنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان امروز تمامی ایران یکپارچه شور است و اشتیاق و لرستان، این استان زرخیز غیور مردان و شیرزنان نیز از ساعات اولیه صبح امروز بیدار است.
امروز رای اولی های لرستان نیز همانند سال های گذشته پدران و مادران خود ایران اسلامی را روی چشم نهاده و برای سربلندی این کشور عزیز به میدان آمده اند.
رای اولی هایی که خوب می دانند حضور در این روز ضامن آینده و سعادت آنان و نگهدارنده قیام سالهای دور پدر و مادرانشان است، دریافته اند که حضور در صحنه لبیک به ندای رهبری عزیز است.
امروز تجربه حضور برای نوجوانانی رقم خورده که آینده نظام به دستان توانمند و امیدوار آنان گره خورده و همه خوب می دانیم که بزرگترین گره های کور دشمن نیز با دستان این بزرگمردان و شیرزنان باز خواهد شد.

امروزجمعه 24 خرداد روز فراموش نشدنی تاریخ ایران اسلامی است و 55هزار و ۹۴ رای اولی لرستانی نیز سهم بزرگی در رقم زدن این روز ماندگار دارند.

امروز ۲۸ هزار و ۴۱۲ نفر پسر پر هیاهوی رای اولی و ۲۶ هزار و ۶۸۲ نفر دختر پر شور و شعف رای اولی آرا خود را صندوق می اندازند تا اولین گام اصلی خود در عرصه بزرگ ملی را برداشته باشند.

هم اکنون کار رای گیری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا در یکهزار و 835 شعبه اخذ رای لرستان در حال انجام است./س

برچسب ها: رأی اولی ، لرستان ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.