استاندار خراسان جنوبی گفت : انتخابات امروز ایران ، دشمن را مجبور به عقب نشینی می کند .

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ قهرمان رشید صبح امروز با حضور در شعبه مرکزی اخذ رأی بیرجند افزود : انتخابات امروز اهمیت فوق العاده ای در ابعاد داخلی و خارجی برای کشورمان دارد و حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رأی دشمن را به عقب می راند و معادلات منطقه ای و بین المللی دشمن را برهم می زند.

وی گفت: هر کس که حماسه حضور گسترده و دشمن شکن مردم ایران را در 24 خرداد نبیند عقب مانده سیاسی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات قابل وصف نیست افزود : انتخابات بالاترین شاخص مردم سالاری دینی در کشور است که در دنیا بی نظیر است و سبب توسعه ارزشهای اسلامی و مردمی ما در دنیا شده است.

قهرمان رشید حضور گسترده مردم در انتخابات را به نفع استراتژی های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان همواره از طریق سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات دولت و نظام به دنبال این هستند تا به استراتژی انقلاب و انتخابات خدشه وارد کنند که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ایجاد نا امیدی و تفرقه بین اقوام و اقشار مختلف مردم در جامعه را از دیگر نقشه های دشمنان نظام و انقلاب دانست و افزود: رمز موفقیت حفظ وحدت ، انسجام و یکپارچگی است که امروز نمونه بارز آن را می توان در صفوف به هم فشرده رأی دید.

استاندار خراسان جنوبی مشارکت مردم خراسان جنوبی را در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی بسیار بالا دانست و گفت : مردم خراسان جنوبی در تمامی انتخابات که تا کنون برگزار شده بیشترین مشارکت را داشته اند که امیدواریم این بار نیز مردم ولایتمدار استان همچون گذشته با حضور حماسی در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.