فرماندار راور گفت: حضور مردم در انتخابات بیانگر درایت و آگاهی ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی با هدف سرکوب توطئه دشمنان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا شریفی امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در این شهرستان مهمترین ارکان برگزاری هر انتخابات را حفظ امنیت و سلامت و فراهم ساختن فضای مناسب برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مطرح کرد.

وی به خبرنگار فارس گفت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حفظ و ارتقای امنیت جامعه نقش بسزایی داشته و علاوه بر ممانعت از هر گونه اقدام تحریک‌آمیز از سوء‌استفاده دشمنان نیز جلوگیری می‌کنند.

فرماندار راور تصریح کرد: تعداد 39 شعبه و 110 صندوق اخذ رأی در شهرستان راور فعال است که از این تعداد 39 صندوق اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و 71 صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

شریفی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی توسط اعضای هیئت‌های اجرایی گفت: علاوه بر رعایت اخلاق اسلامی، امانتداری در انجام وظیفه بسیار مهم و حائز اهمیت است و اعضا باید بدون هرگونه گرایش منافع نظام را در نظر گرفته و بر اساس قانون عمل کند.

وی خلق حماسه سیاسی به فرموده مقام معظم رهبری را در گرو حضور پرشور و آگاهانه آحاد ملت در انتخابات بیان کرد و این حضور را از درایت و آگاهی ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی با هدف سرکوب توطئه دشمنان دانست.

فرماندار راور ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت برپایی سالم انتخابات 24 خرداد ماه گفت: در کنار جدیت و دقت در انجام کار رعایت اصول تقوا و امانتداری مهمترین وظیفه دست‌اندرکاران انتخابات است و از آنجا که یکی از عوامل مهم و کلیدی در برگزاری انتخابات توسط اعضای شعب متوجه کاربران رایانه بوده باید با دقت بیشتری صورت پذیرد./ج1

برچسب ها: ملت ، انتخابات ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.