دو پسر جوان که به عنوان فراريان از زندان تحت تعقيب بودند پس از يک سال فرار، چند روز گذشته پس از سرقت يک کيف از يک دختر جوان دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ دو پسر جوان که در تاريخ 27 دي ماه سال 90 پس از تايين قرار وثيقه ديگر به ندامتگاه تهران باز نگشتند، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفتند.

اين دو جوان شرور که داراي سابقه ‌هاي متعدد کيفري بودند در طول مدت فرار خود اقدام به سرقت و زورگيري از دختران جوان مي‌کردند.


آنان در منطقه هاي خلوت به کمين دختران و زنان مي‌نشستند و  با هجوم به طرف آنان اقدام به سرقت کيف و وسايل آنان مي‌کردند.

اين دو جوان تبهکار تهران براي اينکه مي‌دانستند در تهران جاي امني برايشان وجود ندارد به استان‌ها و روستاهاي کشور  فرار کرده و مدتي در آن مناطق از ترس پليس پنهان شده بودند.
 
در نهايت متهمان مجدد در سال 92 به تهران بازگشته و  در 12 خرداد ماه اقدام به سرقت کيف يک دختر جوان نمودند که بلافاصله اين موضوع به واحد گشتي کلانتري 105 سنايي اعلام شد و ماموران به تعقيب متهمان که با يک دستگاه موتور سيکلت متواري شده بودند، پرداختند.

ماموران دو جوان تبهکار در ميوه فروشي رديابي کردند و با ورود به مغازه دو جوان را که در لابه لاي جهبه‌هاي خالي با همکاري صاحب مغازه پنهان شده بودن ، دستگير و به مقر انتقال دادند.

رئيس کلانتري 105 سنايي با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پرونده اين متهمان فراري تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار