امروز 9 هزار و 511 رای اولی آبادانی و خرمشهری شور و شعورشان را با شرکت در جشن بلوغ سیاسی خود و حضور در پای صندوق‌های رای به منصه ظهور رساندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  پنج هزار و 511 دختر و پسر رای اولی آبادانی و چهار هزار رای اولی خرمشهری امروز از همان ساعات اولیه شروع انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در شعب پیش بینی شده اخذ رای،  آرای خود را در صندوقها ریختند.

مریم استقامت یکی از همین رای اولی هاست که می گوید: من رای می دهم زیرا حق دارم تا در سرنوشت سیاسی کشورم سهیم باشم.

وی با مهم خواندن سرنوشت خود و دیگر هموطنانش افزود: انتخاب افراد دانا، متعهد، با تجربه و کاردان می‌تواند در کاهش مشکلات مملکت به ویژه اشتغال و تورم نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی اظهار کرد: با حضور در انتخابات علاوه بر تجدید بیعت با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا ثابت می کنیم که  به نظام، انقلاب و رهبری وفاداریم.

مینا  خلیفی دیگر دانش‌آموز رای اولی آبادانی در خصوص علت حضورش در پای صندوق رای گفت: دوست ندارم که امنیت کشورم به خطر بیفتد و دشمنان نظام بتوانند به خواسته های خود در جهت ایجاد اختلاف در بین مردم و ایجاد ناامنی در کشورمان است، برسند.

وی افزود: هر برگ رای از یک طرف سبب تقویت اقتدار نظام و از سوی دیگر ناکامی دشمنان انقلاب برای دخالت در مسائل کشورم را به همراه دارد.

خلیفی از هر رای به مثابه گامی به سوی آبادی بیشتر ایران نام برد و اظهار کرد: انتخاب درست و از روی شناخت، موجب توسعه و ترقی کشور می‌شود.

سینا تقی یار زمانی نیز هر برگ رای را  دلیل ناامیدی و یاس دشمنان ایران و اسلام خواند و گفت: هر رایی که به صندوق ریخته می‌شود در حقیقت تیری است به قلب دشمن.

وی انتخابات را نشانه ولایت مداری، شکوه و اقتدار ملت و تصمیم گیری در سرنوشت کشور نام برد. ما یک بار دیگر به دنیا ثابت می کنیم که «ما اهل كوفه نيستيم علی تنها بماند».

شهرام احمدزاده  نیز از هر برگ رای به عنوان بمبهای هسته ای آگاهی و دانایی نام برد و گفت: انتخابات پرشور، مشت محكمى به دهان دشمن است.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که تلاش‌های آنان در جهت بر هم زدن نظم انتخابات و ایجاد اغتشاش بی‌نتیجه خواهد ماند. بی شک حضور در انتخابات ما را از  شر دشمن محفوظ و مصون نگه می‌دارد.

آرای مردم شهرستان آبادان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در 328 صندوق مستقر در 164 شعبه اخذ رای جمع آوری می شود و مردم خرمشهر نیز آرای خود را در 188 صندوق مستقر در 94 شعبه می اندازند./س

برچسب ها: شکوفایی ، شعور ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.