5 تن از اشرار قلعه نو به ليل اختلاف حساب با چاقو به جان يکديگر افتادند و در نهايت دو تن از آنان راهي بيمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ نيمه شب گذشته سه شنبه بيست و يكم خرداد ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 تهران بزرگ خبري تحت عنوان درگيري و نزاع پنج تن از اشرار و اراذل و اوباش در جاده " ورامين " محدوده قلعه نو به کلانتري 211 قلعه نو مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده كردند پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه دار كه به علت استفاده از مشروبات الكلي در حالت مناسبي نبودند با يكديگر درگير شدند كه همين امر ايجاد رعب و وحشت براي ساكنان به وجود آورده بود. 

با رسيدن ماموران متهمان حاضر در اين درگيري سعي کردند با يك خودروي پژو 405 و يك دستگاه موتورسيكلت از محل بگريزند که با سرعت عمل ماموران موفق به اين کار نشده و هر 5 متهم که از اراذل و اوباش سطح سه اين محدوده بودند بازداشت شدند. 

هر 5 متهم که دو نفر از آنها به نامهاي " رضا " و" عظيم "‌ كه با هم برادر بودند، دچار آسيب ديدگي با چاقو شده بودند براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و سه متهم ديگر به نامهاي "علي اصغر "، "علي " و " غلام " نام داشتند به كلانتري منتقل شدند. 

در بازجويي هاي انجام شده از متهمان، آنها به جرايم خود مبني بر درگيري، ايجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم اجتماعي و امنيت محلات اعتراف کرده و عنوان داشتند که اختلاف هاي مالي باعث ايجاد اين درگيري شده است. 

گفتني است ماموران بعد از تكميل پرونده براي تحقيقات بيشتر متهمان را به پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ انتقال دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار