تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: پیوند خوردن مناسبت‌ها با اهل بیت علیهم‌السلام موجب ماندگاری آن در میان مردم است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، با بیان این که برای ماندگاری این مناسبت‌ها باید آنها به اهل‌بیت علیهم‌السلام پیوند‌ بخورند، ادامه داد: هر جایی که مسئله‌ای با اهل بیت علیهم‌السلام پیوند بخورد، ماندگاری او تضمین می‌شود، در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان از بین برود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به تبیین ویژگی‌‌های پیوند خوردن مناسبت‌ها با اهل بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و افزود: زمانی که این مناسبت‌اها با اهل بیت علیهم‌السلام پیوند بخورد، چند ویژگی دارد، نخست این که شادی اهل بیت نیز در این روز مورد توجه قرار می‌گیرد؛ این طور نباشد که تنها در عزاداری‌ها یاد اهل بیت علیهم‌السلام باشیم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خردادماه اشاره کرد و خطاب به جانبازان گفت: همانطور که رهبر انقلاب به یاد شما هستند و برایتان دعا می‌کنند، جا دارد که شما نیز همچون گذشته، برای فردا دعا کنید که انتخابات فردا با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، انجام شود؛ تا قلب مقام معظم رهبری شاد شده و دشمنان نیز نا امید شوند.
وی افزود: ‌برخی در داخل و خارج کشور نمی‌خواهند اهداف نظام و رهبری محقق شود؛ در این میان به ویژه جانبازان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، در این عرصه نقش‌‌آفرین باشند. امروز دشمنان در توطئه علیه نظام اسلامی ما متحد شدند، لازم است که مؤمنان نیز برای رقم زدن حماسه سیاسی متحد شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.