انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت 8 صبح با حضور پرشور وحماسیآفرینی مردم شهرستان ملکان آغاز شده و تا ساعت 6 عصر ادامه دارد.

فرماندار ملکان در حاشیه بازدید از حوزه های رای گیری در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حضور مردم ملکان در انتخابات امروز را پرشور خواند و گفت: الحمدالله استقبال از انتخابات بسیار حماسه آفرین و همراه با صف های طولانی مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه می باشد.

محمد شیرین زاده پیش بینی کرد استقبال مردم در بعدازظهر با ترافیک سنگینی همراه خواهدبود از مردم ملکان خواست رای گیری را قبل از ظهر انجام تا با ترافیک صف ها مواجه نشوند.

وی افزود :در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان ملکان تعداد 140 شعبه ثابت و سیار رای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد 102 شعبه در بخش مرکزی و 38 شعبه در بخش لیلان اختتصاص دارد .

شیرین زاده 25 شعبه ثابت و سیار را مربوط به شهر ملکان و 7 شعبه را مربوط به شهر لیلان دانست و گفت: در کل تعداد 472 نفر نامزد شوراهای شهر و ورستایی در شهرستان ملکان امروز به رقابت می پردازند که 269 تن راهی شوراهای شهری و روستایی خواهند شد .

وی افزود:در شهر ملکان نیز از 24 نامزد تعداد 7 تن راهی ساختمان شورای شهر خواهند شد .

فرماندار ملکان گفت :از جمعیت 110 هزار نفری شهرستان ملکان حدود 75 هزار واجد شرایط جهت رای دادن در انتخابات شهرستان ملکان می باشند/س

برچسب ها: شور ، شوق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.