امام جمعه رامسر بر صیانت از آرای مردم توسط مسئولان صندوق‌های اخذ رای خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان رامسر با اشاره به حضور پرشور مردم از اولین دقایق آغاز ساعات اخذ رای در شعب اخد رای گفت: همه نامزدهایی که شورای نگهبان اسامی آنها را اعلام کرده است، مورد اطمینان نظام بوده و مطمئن باشید به هر کس که رای دهید، خدمتگزار شما مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: متصدیان صندوق‌های اخذ رای به عنوان امانت‌داران مردم، صیانت از آرای مردم را برعهده دارند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: من از چندین شعبه اخذ رای بازدید کرده و مشاهده کردم که تمام کسانی که متصدی صندوق‌ها بوده‌اند، افرادی خدا ترس و آگاه هستند.

خطیب جمعه رامسر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) تصریح کرد: این مردم هستند که با توجه به بینش سیاسی و اجتماعی خود، فردی اصلح را انتخاب کرده تا کشورشان را به سوی آبادانی هدایت کند.

امام جمعه رامسر اظهار داشت: حق انتخاب به شما مردم داده شده، پس به پای صندوق‌ها رفته و از حق قانونی خود استفاه کنند که با این کار دل امام زمان (عج) و امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب را شاد می‌کنند.

وی افزود: رای دادن شما مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

مرتضوی در پایان با اشاره به نزدیک بودن روز گل و گیاه اعلام کرد: انصافا رامسر می‌تواند در این زمینه برای جوانان اشتغالزایی داشته باشد و در کشور و خارج از کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.
برچسب ها: مازندران ، اخذرای ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.