امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: عزتی که امروز سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته، مرهون ایستادگی وصف‌ناپذیر مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: پیشرفت‌های بی‌شمار ملت ایران در نظر دولت‌های غربی خوش نمی‌آید و تنها جایی که می‌تواند جواب دندان‌شکن به توطئه‌های دشمنان دهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.

وی ادامه داد: عزتی که امروز سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته مرهون ایستادگی وصف‌ناپذیر مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها نباید به مردم وعده‌های دروغ بدهند، ادامه داد: کاندیداها باید به وعده‌های که به مردم می‌دهند پایبند بوده و وعده‌های خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آزمون‌های فرا روی ملت ایران انتخابات بوده که همواره مردم ایران از آن سرفراز بیرون آمده‌اند، تصریح کرد: انتخابات نماد حاکمیت بر سرنوشت و رقم زدن تقدیر است.

بیضاوی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات این دوره، کاندیداها باید منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی کشور ترجیح داده و چنان رفتار کنند که قدرت‌های جهانی امکان گستاخی و دخالت در امور کشور را نداشته باشند.

وی اظهار داشت: ملت ایران امروز با حفظ اتحاد و حضور پرشور در انتخابات در راستای تداوم آرمان‌های امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند./س

برچسب ها: دشمنان ، ارومیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.