اينكه شما بدانيد براي اسمتان رنگ مخصوصي وجود دارد و مي توانيد راز شخصيتي خود را از لا به لاي آن دريابيد بسيار جالب و هيجان انگيز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، كمتر كسي پيدا مي شود كه علاقه مند به رنگي نباشد، امروزه تاثير و نقش رنگها نه تنها در روحيات افراد بلكه در بازدهي و عملكرد بهتر و افزايش تمركز در امور نيز به اثبات رسيده، اما اينكه صرف نظر از علاقه شخصي بدانيم كه براي هر اسمي يك رنگ وجود دارد شايد امري باشد كه كمتر در مورد آن شنيده ايد.
اگر مي خواهيد بدانيد كه اسم شما چه رنگي است به موارد زير به ترتيب ذكر شده توجه كنيد.
رنگهاي هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از:

قرمز: 1، ش، ج، س، الف
نارنجي: 2 ،ت ث ك ب
زرد: 3، ي ل ص ض
سبز: 4، و م د ژ
آبي: 5، چ ن ط ظ
نيلي: 6، ح خ ف
بنفش: 7 ، ع پ غ
صورتي: 8، ز ق ه
طلايي: 9 ، ر ذ گ

براي اينكه با چگونگي موضوع آشنا شويد به مثال زير توجه كنيد.
اسم و فاميل خود را روي كاغذ بنويسيد و بر اساس حروف و اعداد ذكر شده به رنگ مربوطه دست يابيد،
مثال سعيد سعيدي
س 1 ع7 ي3 د4
س1 ع7 ي3 د4 ي3
پس اعداد را با هم جمع كنيد 4+3+7+1+3+4+3+7+1=33=3+3=6
عدد 6 مربوط به رنگ نيلي است.


**حالا می توانید مشخصات خود را بخوانید

صورتی: دارای قدرت جسمي بالایی هستید به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رویاهایتان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید.

قرمز: بسیار جاه طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران مایه بگذارید.

زرد: بسیار تیز خوش هستید شخصیتی بسیار خوش بین و فعال دارید.

طلایی: در هر چیزی فقط حد بالای آن می تواند رضایت خاطر شما را برآورده کند از طرف دیگر رفتار و کلامتان چنان جذابیتی دارد که به ندرت ممکن است کسی با شما آشنا شود وی شیفته تان نشود.

نیلی: زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد، با عشق و علاقه ای که به پاکی و زیبایی های دنیا دارید می توانید توان و شادی فوق العاده ای به افراد افسرده ببخشید.

سبز: برای شما خیلی مهم است که برنامه روزانه داشته باشید نظم و انضباط برایتان اهمیت زیادی دارد به ندرت ممکن است زندگی شما آشفته و بی هدف باشد.

بنفش: عاشق کندو و کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم ماورا طبيعه در شما به حد کافي رشد کرده است.

آبی: به احتمال قوی دیگران شما را شخص بدون تعارف و غیر تشریفاتی می دانند و شاید هم به همین دلیل برایشان جالب توجه هستید آزادی برایتان ارزش زیادی دارد.

نارنجی: شوخ طبعی و بذله گویی به خصوصی را که به ارث برده اید باعث شده محبوب دیگران باشید. دیگران از بدون با شما لذت برده و انرژی مثبت می گیرند./ز
برچسب ها: اسم ، رنگ ، شخصیت ، قرمز ، سبز ، صورتی ، نیلی ، آبی ، بنفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار