خراسان شمالی /استان گنجینه فرهنگ ها، و قومیتهای مختلف اعم از ترک ،کرد، تات وترکمن همه وهمه در پاسخ به ندای رهبری آمده بودند وبا تشکیل صفهای طولانی در شعب اخذ رأی تلاش کردند و با انداختن رأی خود برگ زرینی بر دفتر زندگی خود ثبت کردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، پیر و جوان ، کودک و نوعروس وداماد و همه پای صندوق های رأی پای اعتقادات و دفاع از نظام ایستادند.

استاندار خراسان شمالی هم از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد

محمود احمدی بیغش در پیام خود آورده است: مسرورم و بر خود می بالم خدمتگزار مردمی هستم که در طول کمتر از یک سال در خلق دو حماسه عظیم و سرنوشت ساز ˈسفر مقام معظم رهبری و انتخابات 24 خرداد خوش درخشیدند، براستی که نام و یاد آنان در تمام لحظات مایه فخر و مباهات اینجانب خواهد بود.

در این پیام خطاب به مردم خراسان شمالی آمده است:حمد و سپاس به درگاه خالقی که دولتمردان این عصر را در شرایطی قرار داد که مردم آن، بهترین ، مؤمن ترین، آگاه ترین، آزاد اندیش ترین و رهروترین هستند و به تعبیری زیباتر «السابقون السابقون» اند و چه دلیلی بر این ادعا محکم‌تر که بگوییم حماسه ساختند و حماسه‌ها خواهند ساخت.

امام جمعه بجنورد هم در نماز عبادی سیاسی جمعه /حضور گسترده در انتخابات رامهمترین عامل تحقق حماسه سیاسی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی حضورگسترده مردم در نخستین ساعات انتخابات در پای صندوق های رای را اعتماد آنان به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فرماندار بجنورد هم حضور گسترده مردم را را بسیار خوب توصیف کردو گفت: به علیل ازدهام جمعیت برخی از شعب تقاضای صندوق صیار کردند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات 24 خرداد بسیار پرشور و باشکوه بود.

وی با قدردانی از لبیک ملت ایران به ندای رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، گفت: امیدواریم منتخب ملت نیز بتواند با پشتوانه حماسه آفرینی مردم، با کمک همه گروه ها به خلق حماسه اقتصادی بپردازد.

جعفری سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه 24 اسفند در تاریخ حماسه‌آفرینیهای مردم استان به ثبت رسید، گفت: مردم خراسان شمالی در این روز حماسه آفریده و سنگ تمام گذاشتند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.