وضعیت محرم نوید کیا برای حضور در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مصدومیت محرم نويدکيا، کاپیتان سپاهان تشدید شده و این بازیکن احتمال دارد از اواسط لیگ طلایی پوشان را همراهی کند البته سپاهانی ها از فیلتر پزشکان تیم هم گذشتند و گزارش کاملی تهیه کردیم که در زير بخوانید :

*تست خون از سپاهانی ها

با تشخیص پزشکان سپاهان بازیکنان تیم تست خون دادند. البته به جز دهنوی و کریمی بقیه طلایی پوشان با حضور در کلینیک پزشکی سپاهان مورد بررسی قرار گرفتند بد نیست بدانید تا چند روز آینده بازیکنان تازه وارد اصفهان هم تست خواهند داد.

* MRI از کاپیتان سپاهان

محرم نویدکیا چند وقت است که به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو مشغول انجام کارهای درمانی خود است این هافبک ملی پوش به صورت اختصاصی تمرینات فیزیو تراپی خود را زیر نظر تیم پزشکی سپاهان انجام می دهد تا هر چه زودتر شرایطش به حالت اولیه باز گردد و در تمرینات سپاهان را همراهی کند.

گفتنی است نوید کیا یکی، دو هفته دیگر MRI خواهد داد.

*درمان شبانه روزی نوید کیا

محرم نوید کیا به صورت شبانه روزی تحت درمان است و وضعیت خود را برای ارشادی و حیدریان شرح می دهد . این بازیکن روزانه چند ساعت در دو نوبت فیزیوتراپی و آب درمانی می کند تا التهاب زانویش کم شود. بد نیست بدانید محرم از مصدومیت کهنه خود رنج می برد و سال گذشته هم این مراحل درمانی را پشت سر گذاشت.

ارشادی پزشک تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت نوید کیا گفت: شرایط پزشکی مثل مهندسی نیست که به راحتی تصمیم گیری کرد. محرم همانند سال گذشته تحت نظر تیم پزشکی سپاهان قرار گرفته و درحال مداوای او هستیم.

وی افزود: به دلیل فشار مصدومیت در فصل گذشته محرم دچار درد شد و به همین خاطر دایماً فیزیو تراپی و آب درمانی می کند ما امیدواریم که او بتواند سلامتی خود را بدست آورد و خود را به تیم برساند. البته ما با مشاوره حیدریان و یک فیزیوتراپ و دو ماساژور نویدکیا را به لیگ سیزدهم می رسانیم./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار