مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حرف های سرمربی کره جنوبی جنگ روانی است اما با دست خودش به بچه های ما انگیزه داده است.

ابراهیم آشتیانی مدافع سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حرف هایی که سرمربی کره جنوبی زده، جنگ روانی است و با این کار بچه های ما را تشویق کرده که بهتر بازی کنند این کارها تحریک کردن بازیکنان ما است و در این شرایط مطمئن باشید تیم ما بهتر بازی خواهد کرد در واقع سرمربی کره جنوبی با دست خودش به بازیکنان ما انگیزه داد و اشتباه بزرگی کرد چون بچه های ما می خواهند جواب محکمی به او بدهند.

وی در مورد تیم کره جنوبی گفت: کره همیشه یک تیم سرعتی با بازی ترکیبی و روی زمین بوده و ما همواره یک تیم فیزیکی با بازی هوایی بوده این و با همین روش نسبتاً موفق تر از کره جنوبی بوده ایم الان هم اگر می خواهیم موفق شویم باید در جنگ های تن به تن موفق شویم و وسط زمین را از کره جنوبی بگیریم اگر در درگیری کم بیاوریم کره جنوبی حتماً‌ به ما فشار می آورد و خطرناک ظاهر خواهد شد.

آشتیانی در پایان گفت: این کره تیم همیشگی نیست چون چند تا از ستاره هایش را کنار گذاشته و جوان شده است ما با انجام بازی فیزیکی و درگیرانه و دفاع منطقی باید دنبال استفاده از ضد حمله باشیم تا با سرعت خلعتبری و قوچان نژاد به هدف مان برسیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار