مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جایگاه مهم رییس جمهور در نظام گفت: رییس جمهور باید همانند آفتابی بر تمام مردم بتابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ضمن تشکر از حضور ملت ایران در انتخابات گفت: مردم قطعا با نیت خدایی رای خود را به صندوق انداختند، زیرا آنان نسبت به اسلام ایمان قلبی دارند و خداوند در جواب آنان به دولت آینده کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به جایگاه مهم رییس جمهور در نظام ابراز داشت: شخصیتی که در این مقام قرار می‌گیرد، باید همانند آفتاب عمل کند که نور او بر تمام افراد بتابد و از وضعیت خانواده‌های فقیر جامعه غافل نشود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب با توجه با اینکه یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هیچگاه نمی‌تواند تمام رای مردم را به دست آورد، تصریح کرد: فرد منتخب مورد احترام تمام مردم خواهد بود، هرچند ممکن است گروهی با او مخالف بوده باشند اما قطعا به او احترام خواهند گذاشت.
وی ابراز کرد: امیدواریم همانطور که خداوند در تمام صحنه‌های بحرانی این نظام به کمک ما آمده است، باز هم با دست یاری او بتوانیم پس از خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را خلق کنیم و مشت محکمی دیگر بر دهان آمریکا بزنیم./س
برچسب ها: قم ، رییس ، جمهور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.