رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) مسابقه دوی همگانی و همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمیدرضا برومند اظهار داشت: به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و با هدف توسعه فرهنگ صحیح استفاده از این نعمت الهی، یک همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در سوم تیر ماه از فرمانداری شهرستان قوچان آغاز می‌شود و در مسیر چهار کیلومتری تا پارک شادی شهرستان ادامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان بیان کرد: در پایان این همایش جوایزی از قبیل دوچرخه و لوازم ورزشی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

برومند با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دوی همگانی در روز پایانی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، اظهار داشت: این مسابقه روز جمعه هفتم تیرماه ویژه آقایان در مسیر پنج کیلومتری از مقابل اداره ورزش و جوانان تا فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود و به شش نفر برتر علاوه بر حکم قهرمانی، جوایز نفیسی نیز اهدا می‌شود.
برچسب ها: همایش ، قوچان ، دوهمگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.