امام جمعه دماوند گفت: اما مردم مقاوم سوریه با مقاومت اسلامی خود بار دیگر پیروزی های بیشتری را بدست آوردند و دشمنان را از میدان بدر کردند.

حجت الاسلام علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پیروزی های اخیر ارتش مردمی ترکیه در تقابل با تروریستها اظهار داشت: امروز در قبال ترکیه که با سر سپردگی نه تنها حمایت غرب را کسب نکرد بلکه پشتوانه مردمی خود را نیز از دست داده است.

وی ادامه داد: 30 خرداد در سالهای متوالی سال 60 به عنوان آغاز تقابل منافقان کوردل با نظام مقدس اسلامی به بهانه عزل فرد مورد نظرشان از فرماندهی کل قوا، 30 خرداد سال 72 که با حریم شکنی منافقان در اقدام به انفجار حرم مطهر امام هشتم شیعیان، حضرت ثامن الحجج (ع) انجام شد و 30 خرداد سال 88 که این روز تجلی تقابل تمام عیار آنها با مردم است.

علاءالدینی افزود: در این بین نقش مردم در خنثی سازی این اقدامات منافقان باید بزرگ جلوه داده شود، در سال 60 منافقان از وحشت اعمال خود و خشم مردم به دامان صدام ملعون پناه بردند، در سال 72 حضور حماسی مردم موجبات محکومیت اقدامات منفاقانِ مورد حمایت استکبار را فراهم ساخت و در سال 88 نیز آن وقایع حضور مردم و در نتیجه برچیدن بساط فتنه و فتنه انگیزان را از موجب شد.

امام جمعه دماوند با اشاره به وقایع رخداده در کشور ترکیه ادامه داد: امروز غرب از آب گل آلود ترکیه به نفع منافع اسلام ستیزانه خود استفاده می کند که گستردگی این بحران جای بحث و بررسی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر غرب قصد دارد که دروغی بزرگ همچون مخالفت مردم مسلمان این کشور اسلامی را با دین مبین اسلام به جهانیان القا کند و از طرفی دیگر همراهی خود را با معارضان اعلام می کند.

علاءالدینی اضافه کرد: چاپ تصویر اردوغان در لباس پادشاهان عثمانی تلاشی از سوی غرب برای بازگشت کشور ترکیه به همان دوران است، این امر در بیان جو بایدن، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا متجلی است، تاریخ، خود گواهی راستگوست که آمریکایی ها هیچگاه در سخنان و اعمال خود صادق نبوده و نیستند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.