سرخ پوشان در نظر دارند برای موفقیت در مذاکره بر سر جذب رونالدو از بلیط برنده فرگوسن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال سرخپوشان منچستر یونایتد در جریان مذاکره بر سر جذب رونالدو برروی سرمربی بازنشسته این تیم سرمایه گذاری کرده اند.

یونایتدی ها مدتی است بی صبرانه به انتظار چراغ سبزی از سوی رونالدو هستند تا بتوانند با قراردادی رؤیایی او را به اولتفورد باز گرداند اما از قرار معلوم این تیم قادر نخواهد بود در صورت عدم دخالت فرگوسن این قرارداد را به سرانجام برساند به همین   دلیل  روسای آنها به شدت بر روی این سرمربی گذشته سرمایه گذاری  کردند.

 گزارش ها حاکی از آن است که رونالدو  نیز از  بازنشستگی فرگوسن بارها ابراز ناراحتی کرده است و روسای منچستر یونایتد از این موضوع نگرانی  وی خواهند هر طور  شده با وساطت فرگوسن این موضوع به سرانجام برسد.

 فرگوسن نیز در این ارتباط اعلام کرد که نمی خواهد در برنام های مویس دخالتی کند اما اگر در مورد قرار داد رونالدو کمکی از او  خواسته شود هرگز دریغ نخواهد کرد و در این موضوع دخالت خواهد داشت.

 یونایتدی ها در وضعیت کنونی حاضرند مبلغ 65 میلیون پوند به علاوه ی دست فرد ماهیانه 250 هزار پوند را به او پرداخت کنند
ستاره ی پرتغالی در این میان هم در فضای مجازی اعلام کرده بود که تمامی اخبار در ارتباط با تمدید قرار داد او در رئال مادرید دروغ است./آق

برچسب ها: گزارش ، نظر ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار